Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit, 3 året på rad:)

Anbefalte innlegg

Har 2 store barn født i 94 og 97, og 3 tette barn født juli10,okt11 og nå desember 12. Blir hektisk (noe det allerede er med 2 små hjemmeværende barn), men vi gleder oss veldig til det siste barnet kommer som er ei jente:) Ellers har jeg 2 gutter og snart 3 jenter:) Ha en flott dag i høststormen som uler utenfor:)

Fortsetter under...

Takk for velkomsten:) Ja her er det fullt liv med de to minste på 26 mnd og 11 mnd. De løper rundt i stua begge to, krangler og leker omhverandre. Rimelig sliten kan du si med en mann som jobber stort sett fra tidlig morgen til sent på kveld. Men det roer seg vel med mannens jobbsituasjon når fotballsesongen er over. Så passet i grunnen greit med termin i desember:) Håper bare at jeg er ferdig noen dager før julaften hehe (termin 21 des).

Annonse

Takk for velkomsten:) Ja her er det fullt liv med de to minste på 26 mnd og 11 mnd. De løper rundt i stua begge to, krangler og leker omhverandre. Rimelig sliten kan du si med en mann som jobber stort sett fra tidlig morgen til sent på kveld. Men det roer seg vel med mannens jobbsituasjon når fotballsesongen er over. Så passet i grunnen greit med termin i desember:) Håper bare at jeg er ferdig noen dager før julaften hehe (termin 21 des).

Kan tenke meg det er noen dager mer slitsomt enn andre ja :)

Satse på en førjulsgave nå så du kan feire jul med den lille nye :)

Kan tenke meg det er noen dager mer slitsomt enn andre ja :) Satse på en førjulsgave nå så du kan feire jul med den lille nye :)
Ja får som vanlig røske litt hos jordmor hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...