Gå til innhold

Isbiter <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ikke får nok av isbiter??

Har sikkert 20-30 til dagen. Fyller glasset stappfullt med isbiter, og resten med vann. Mmmmmmmmm....

Og hvis jeg skal kose meg skikkelig har jeg litt brus i, så blir isbitene ekstra gode.

Nam nam nam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh.... et stort rungende JAAAA!!!! Skulle ønske jeg hadde isbitmaskin.... :) Noen ganger gÅr jeg inn til byen bare for Å gÅ pÅ kafe og kjøpe meg en brus og ber om et stort glass is. :)

Skrevet

Neste graviditet skal jeg investere i en isbitmaskin. He he.

Har hamstra isbitposer på butikken:)

Skrevet

Nam nam.... Tidligere i dag så tok jeg meg selv i å tenke: "hmmm.... gleder meg til jeg skal ligge på sykehuset, for der er det ubegrenset tilgang til isbiter..." :D Og begynte å tenke på om de også har knust is der, for det ville jeg sikkert få lyst på under fødselen.... :D Haha... Man får mye rart for seg når man er gravid.

Skrevet

Hehe! Jeg er på mc donalds to ganger om dagen for å få knuste isbiter ;-) knasker det.. Mm! Beste jeg kan få :-D

Skrevet

Her går det også i Isbiter med litt vann...:) Heldigvis ikkje det værste å få dilla på de da ;) Er meget fornøyd med kjøleskapet mitt fortidet for å si det sånn sia det er isbitmaskin på det :)

Skrevet

kan ikke drikke noe lenger uten isbiter,, loool... :P masse isbiter.. nam nam

Skrevet

Føler med dere, bare når leste dette fikk jeg vann i munnen av å tenke på Isbiter :-)

Skrevet

Ikke isbiter alene, men fanta+isbiter smaker himmelsk........

Skrevet

Her går det et brett/en pose om dagen, er nok mange av dere som fortærer flere, men det er jo en del mer enn "normale mannen i gata" vil jeg tro :P

Spiser de ikke alene da, isbiter og vann, isbiter og juice eller isbiter og sprite.

Skrevet

Hadde rimelig dilla på isbiter selv. Fylte glasset, så littavslapping:) var en drøm på sykehuset med knuste isbiter da det var det eneste jeg fikk i meg under fødselen:) jenta er nå 11 dager og har ikke spist isbiter i det hele tatt siden fødselen:P

Skrevet

jeg kunne ikke fordra følelsen av isbiter som klinket mot tennene før jeg ble gravid. Nå er vann med isbiter superfresht! Jeg knasker de ikke bare da, hehe..

Skrevet

Isbiter er bare helt fantastisk :) Spiser store mengder. Hadde samme kicket sist svangerskap også og ble rimlig panisk da det viste seg at de ikke hadde isbiter på fødeavdelingen så måtte sende mannen ut å få tak i

Skrevet

Her ligger hele fryseren full av isbiter hele tiden. får FNATT når det er fritt for isbiteposer og det begynner å minke i fryseren. da er det bare å komme seg på butikken for å hamstre inn nytt. :P

jeg klarer ikke å tygge en hel isbit, så jeg har en blender jeg "hakker" opp isbitene, så er de ikke så store. ;-)

ISBITER <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...