stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg hadde med meg joggesko på hyttetur og måtte tørke de litt raskt så jeg slapp å kjøre bil hjem med våte sko. Slang de derfor inn i tørketrommelen siden jeg tenkte at det var en god idé!! (Herregud, hvor dum går det an å bli?!). Krympet selvfølgelig!!! Uansett.. Det er snakk om en type løpesko med gummisåle. Er det noen som helst mulighet for å få utvidet de igjen?? Det virker som om selve salen har blitt kortere og mer sammenkrøllet...... Pls gi meg håp, jenter!!!!
Gjest Ziva Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Blaut de og gå med de til de tørker??? Desverre ingen gode forslag.
Musemorbr / Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Har et svakt minne om å ha sett en youtube video, men det var lærsko. Du kan søke og se.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2012 Takk for svar, jenter! Alt skal prøves;)
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Om det er gummien som har krympet, tviler jeg på at det er noe du får gjort noe med gitt.. med lær så kunne du ha utvidet dem ved å ta vann i en brødpose- knyte den igjen og plassert dem i skoene slik at posen ligger godt nede i skoen- for så å legge dem i fryseren:) da utvider du dem
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 24. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2012 Om det er gummien som har krympet, tviler jeg på at det er noe du får gjort noe med gitt.. med lær så kunne du ha utvidet dem ved å ta vann i en brødpose- knyte den igjen og plassert dem i skoene slik at posen ligger godt nede i skoen- for så å legge dem i fryseren:) da utvider du dem Uff, ja det er gummien tror jeg:/ men takk for brødpose-tipset! Det skal jeg bruke ved en annen anledning:)
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Om det er gummien som har krympet, tviler jeg på at det er noe du får gjort noe med gitt.. med lær så kunne du ha utvidet dem ved å ta vann i en brødpose- knyte den igjen og plassert dem i skoene slik at posen ligger godt nede i skoen- for så å legge dem i fryseren:) da utvider du dem Uff, ja det er gummien tror jeg:/ men takk for brødpose-tipset! Det skal jeg bruke ved en annen anledning:) Du kan jo alltids prøve Kan jo ikke gjøre det verre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå