Gå til innhold

når er barn gammle nok for barbie??

Anbefalte innlegg

min 2 år gammle datter fikk dette til sin bursdag i helgen.

jeg ble overrasket. trodde dette var mer for 4-5 åringer.

vår jente leker ikke med dukker, hun er opptatt av å trille barnevogn men ikke noe annet. bryr seg ikke om det er noen i vogna bare hun kan trille.

Fortsetter under...

Min oppdaget de da hun var 2, fikk skikkelig dilla da hun var 3.

Har skjønt at det bare er å innse at jente nå til dags starter tidligere med enkelte ting enn da vi var små.

F.eks. fikk min jente sminke til 4-årsdagen sin.....

Det er vel opp til det enkelte barn. Her i huset begynt jenta å leke med barbie da hun var tre år. Hun er nå fire og et halvt og leker enda mer med dem nå. Om din datter ikke er interessert, så legg den i en skuff og ta den frem senere.

Min er 3 og vil heller ha barbie nå enn dukker. Hun "oppdaget" de til bursdagen sin da hun fikk en barbiedukke som gave og etter det så har hun mast om å få flere..

Jeg trodde også at de var for litt eldre jenter, men tidene har vel endret seg siden jeg var liten ;)

Hvis jenta di ikke er interressert i å leke med barbiedukka så bare legger du den bort til hun er litt eldre.

Her i huset så har det vært stor forskjell på ungene når og om de lekermed et. Hun ene har aldri syntes det har vært så stas, bratz var litt gøy men ikke så lenge. Men lillesøster har lekt med de fra hun klarte å ta storesøster sine, igrunn fra 1års alder. Hun har alltid lekt med små leker, og jo flere små deler jo bedre (sko, klær, smykker og alt mulig som det går ann å ha til babiedukker) Så noen syns det er gøy mens andre ikke. Om jenta de ikke liker den så mye nå, legg den unna å ta den frem om noen år så er den nok stas.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...