Gå til innhold

Er sååååå trøtt!!!

Anbefalte innlegg

Er bare 4+3 i dag men har allerede blitt så trøtt. Har sovet masse, men allikevel klarer jeg knapt å holde øynene åpne. Kan ikke huske at det startet så tidlig sist. Flere som sliter med det samme? Og som kan fortelle meg at det vil gå over?:) I tillegg til å være så trøtt fryser jeg også veldig. Så nå har jeg mest lyst til å legge meg under dyna;) Men er jo glad for symptomer og, for det tyder jo på at det skjer noe inni der:)

Fortsetter under...

Hmm.. måtte inn og lese på tråden din her selv om jeg ikke er.. eller vet om jeg er.. gravid enda.(6dpo)Bare fordi jeg selv også er sååå trøtt;) Håper det er positive tegn for meg det da.

å være trøtt er jo et snilt symptom da, i sammenligning til kvalme, hodepine, bekkenløsning osv :)

Den kan jeg skrive under på! Jeg har jo alltid syntes det er godt å sove, men generelt er det perfekt med rundt 8 timers søvn for meg. Nå er det deriomt en annen sak ;) Jeg kan ikke forså at det er mulig å være Så trøtt HELE tiden! :P Er 9+2 i dag.

Annonse

Så "godt" å høre at det ikke bare er meg:) Skulle gjerne sovet mer jeg også, men det er ikke så lett med en 1åring hjemme og alt for mye jobb! Men satser på at det er forbigående og at jeg også slipper unna kvalmen.... Hehe, kanskje litt for mye forlangt?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...