Gå til innhold

One call dama..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noen burde fortelle henne at det blir mye billigere for henne å bare ha ett -1- abonnement/telefon!

Neida, ikke lei reklamen i det hele tatt.....

Skrevet

Det har hun ikke tenkt på! Lei den reklamen jeg også...

Skrevet

"Dama"? Hun kan da knapt være 20?

Skrevet

Jeg synes at skuespillerinne er flink og søt. Det er jo ikke henne som skriver og sender reklamene.

Skrevet

Jeg er sååååå lei av den reklamen! Blir sprø hver gang den kommer:p

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Bare dama i seg selv er grunn nok til å IKKE bytte til One Call...

Skrevet

Hun er i begynnelsen av 30-åra.

Skrevet

Verste reklamen er jo for Ali frokostkaffe... Jeg blir helt svimmel og må snu meg vekk til de fire øynene forsvinner... Er det mulig å lage såååå dårlig reklame da!! :P

Skrevet
Hun er i begynnelsen av 30-åra.

Neppe! Fjortistendensene ser jo fortsatt ut til å sitte litt i henne...

Skrevet

Verste reklamen er jo for Ali frokostkaffe... Jeg blir helt svimmel og må snu meg vekk til de fire øynene forsvinner... Er det mulig å lage såååå dårlig reklame da!! tongue.png

Uff, den er virkelig ekkel!

Skrevet

Hu er fæl å høre på. Hu og hu der "samma det vel, gulost er gulost". Og den reklamen med fire øyer, blir sinnsykt svimmel av den.

Og hva er egentlig morgengruff?

Skrevet
Hu er fæl å høre på. Hu og hu der "samma det vel, gulost er gulost". Og den reklamen med fire øyer, blir sinnsykt svimmel av den. Og hva er egentlig morgengruff?

Jeg synest reklamen til kulør, som går på radio norge, er den verste reklamen hittil.

Kjenner jeg blir irritert av å sitte å høre på det maset og den tusjingen i taket og på sofaen osv.

Skrevet (endret)

Aldeles tragiske reklamer.... Blir mest provosert over at One Call tror de kan få kunder på å spille på at andre har bindingstid. At de har bindingstid fordi man får telefonen gratis er visst ikke så viktig.

Trist for hun som spiller i de reklamene, det er jo ikke hennes skyld at folk blir irritert bare de ser ansiktet hennes....

Endret av Zebrah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...