Gå til innhold

Vintersko eller overgangssko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i Midt Norge og nå begynner det å bli kaldt med joggesko. Så jeg lurer; har dere begynt med vintersko eller har dere en overgangssko? I så fall, hvilken type? 0 grader her i dag, og jeg er litt usikker. Om jeg begynner med det kjempevarme nå, hva skal han da ha på når det blir -20..

Skrevet

Overgangssko. Jeg setter ikke på dem vintersko nå, skoene blir skarpt opp på sanda, sølte og slitte før snøen legger seg, så ender vi opp med å kjøpe enda flere par sko uansett. Kommer sikkert litt an på alderen til barnet også da...

Skrevet

Er begynt med høstsko. Blir ikke vintersko enda.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her går det i høst sko :) Er det ekstra kjølig en dag, tar jeg på han ullsokker

Skrevet

Har både forte og ikke vanlige støvler i barnehagen. I tillegg har de halve høye viking goretexsko. Her begynner vi med de varme skoene når det ligger rundt 0 grader på dagtid. Bor på vestlandet, og her blir det sjeldent veldig kaldt.

Skrevet

Har Timberland Goretex sko, litt høy type. Har ullsåle + at han passer tykkere sokker inni. Vintersko blir både for stort og varmt nå tenker jeg.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Hei :) kanskje dumt spørsmål, men hva er en høst sko? :)

Guttungen her på 2 bruker geox joggesko og svetter så utrolig på føttene. Så vintersko er ikke helt idyllisk enda :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Hei :) kanskje dumt spørsmål, men hva er en høst sko? :) Guttungen her på 2 bruker geox joggesko og svetter så utrolig på føttene. Så vintersko er ikke helt idyllisk enda :)

Har "Trekking" høst sko, de har mindre for enn vinterskoene. Har Viking Gore-tex vintersko til han

Skrevet

Vi har overgangssko fra Ponny nå. Vintersko blir litt varmt enda.

Skrevet

Vi har alltid et par goretex-sko (lav type) hele året. (hun bruker dem selvsagt bare når det er vær til det). Det passer fint på litt fuktige dager. I tillegg kjører vi sandaler om sommeren og to par vintersko (docboots og vinterstøvler) om vintereren. Da har hun sko til alle typer vær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...