Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Vi bor i Midt Norge og nå begynner det å bli kaldt med joggesko. Så jeg lurer; har dere begynt med vintersko eller har dere en overgangssko? I så fall, hvilken type? 0 grader her i dag, og jeg er litt usikker. Om jeg begynner med det kjempevarme nå, hva skal han da ha på når det blir -20..
Gjest Visten Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Overgangssko. Jeg setter ikke på dem vintersko nå, skoene blir skarpt opp på sanda, sølte og slitte før snøen legger seg, så ender vi opp med å kjøpe enda flere par sko uansett. Kommer sikkert litt an på alderen til barnet også da...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Er begynt med høstsko. Blir ikke vintersko enda.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Her går det i høst sko Er det ekstra kjølig en dag, tar jeg på han ullsokker
Mrs. Bouquet Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 Har både forte og ikke vanlige støvler i barnehagen. I tillegg har de halve høye viking goretexsko. Her begynner vi med de varme skoene når det ligger rundt 0 grader på dagtid. Bor på vestlandet, og her blir det sjeldent veldig kaldt.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Har Timberland Goretex sko, litt høy type. Har ullsåle + at han passer tykkere sokker inni. Vintersko blir både for stort og varmt nå tenker jeg.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 24. september 2012 #7 Skrevet 24. september 2012 Her går det i høst sko Er det ekstra kjølig en dag, tar jeg på han ullsokker Hei kanskje dumt spørsmål, men hva er en høst sko? Guttungen her på 2 bruker geox joggesko og svetter så utrolig på føttene. Så vintersko er ikke helt idyllisk enda
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Her går det i høst sko Er det ekstra kjølig en dag, tar jeg på han ullsokker Hei kanskje dumt spørsmål, men hva er en høst sko? Guttungen her på 2 bruker geox joggesko og svetter så utrolig på føttene. Så vintersko er ikke helt idyllisk enda Har "Trekking" høst sko, de har mindre for enn vinterskoene. Har Viking Gore-tex vintersko til han
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #9 Skrevet 24. september 2012 Vi har overgangssko fra Ponny nå. Vintersko blir litt varmt enda.
lille sprelle Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Vi har alltid et par goretex-sko (lav type) hele året. (hun bruker dem selvsagt bare når det er vær til det). Det passer fint på litt fuktige dager. I tillegg kjører vi sandaler om sommeren og to par vintersko (docboots og vinterstøvler) om vintereren. Da har hun sko til alle typer vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå