Gå til innhold

Emmaljunga double monkey (2013 mod)

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Noen her som har kikket på den? Har sett på så mye vogner og forkastet mange. Følte denne innfridde så godt som alle ønsker:) Har bestilt en som skal komme ca uke 50. Babyene våre kommer litt før det så må bare finne på noe lurt i mellomtida;)

Føler jeg har så god tid med alt i dette svangerskapet. 31 uker til onsdag og ganske mye som ikke er klart enda. Forrige svangerskap med en i magen var alt klart på denne tida. He he. Håper virkelig ikke de kommer før tida for det føler jeg meg ikke klar for. Vet jo at sjansen er stor;)

Gratulerer til alle som er så heldige og har fått babyene sine og lykke til alle dere som nærmer seg:)

Fortsetter under...

Jeg har også bare sett den på nett men den virker veldig bra. Vi to er jo nesten helt likt. Jeg er 31 uker i morra. Gleder meg sånn til å treffe lille gutten og jenta i magen min nå. Jeg syntes det var så bra at barna kan sitte mot meg i sportsdelen også ser det ut som de sitter ganske rett i ryggen i sittestilling. Synes så mange tvilling/søskenvogner ligger litt bakover i sittestilling. Gleder meg masse til å få den jeg også.

åssen er formen nå?

Monky: Vogna koster ca 12500 med understell, 2 bager og 2 sportsdeler. Skal si fra når jeg får den, i uke 50. Må klare oss litt uten så håper de kommer nærme termin. He he.

Ka tenke dere å ha i vognbeggane? Eg e så usikker.. har vært i butikk og prøvd diverse posa til en ca lige stor bag, men det blei altfor trangt. Så tenkte å bare ha lammeskinn og dundyne + det trekke som komme over vogna og evt ullpledd o.l. Men som sagt usikker. Ville helst hatt en vognpose. Her komme vogna ca i uke 49, spent! Tvillingane komme før den tid men har ikkje tenkt å fly rundt ute sånn med en gang uansett så det går fint ;)

Annonse

Våre babyer kommer også før vogna, men tenker at vi kan klare oss uten helt i begynnelsen. Jeg har kjøpt små dunposer til å ha i bilstolen og tenkte at jeg kunne bruke de i vogna også. Er jo deilig med pose på vinteren tenker jeg. Kjøpte de på barnas hus til 699 pr stk.

ÅÅÅ, det er en superfin vogn! Jeg trodde jeg hadde kommet til veis ende i valget mitt da jeg bestemte meg for Bugaboo Monkey. Først og fremst pga kan velge Å ha barna mot meg i sportsdelen.

Men denne er jo mye finere med samme muligheten. Synes sportsdelen ser mye lunere ut ogsÅ. Mangler bare bremser, sÅ hadde den vært HELT perfekt : )

Noen som vet vekten pÅ henholdsvis Donkey og Monkey med sportsdelene montert?

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...

gammel tråd, men prøver;) byttet til sportsdel nå ikveld og synes det ser ut som at de må sitte med beina så høyt når man legger ned ryggen? noen som har prøvd dette??

mine sover i vogna på dagen og er redd de ikke får roet seg i en helt annen stilling, trodde man kunne flate den helt ut jeg :huh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...