Gå til innhold

Lang ventetid på St.Olav for tiden?

Anbefalte innlegg

Etter mye om og men er jeg tilbake på denne siden.

Litt om meg:

Jeg er ei jente på 35 år som er fantastisk heldig og har to barn født i 2007 og 2009. I fjor sommer begynte lysten på et tredje barn å melde seg. Jeg visste mannen ikke ville ha flere så jeg måtte starte prosjekt "overtaling". I nov i fjor sa han endelig ja til å prøve på nr 3!

Satte inn ett fryseegg i feb, men neg. Det samme skjedde i mars.

I slutten av mars møtte jeg veggen (pga jobb, ikke Ivf-karusellen). Lå langflat i 2 mnd og på det dårligste var jeg negativ til flere barn. Det samme var mannen min. Men da jeg begynte å bli frisk var lysten på barn igjen tilstede. Men da var mannen min blitt helt i mot d, og jeg var liksom tilbake i startgropa igjen. Dette var i sommer.

Men nå har endelig mannen min tatt til fornuft og er med på en runde til!

Har ingen flere egg på frys, så må igang m ny runde med hormoner.

Lurer altså derfor på om noen vet hvor lang ventetid det er nå på St.Olav?

Fikk jo godkjent søknaden i vår (ca da jeg ble syk) og der stod det at jeg måtte ringe for å avtale behandling. Skal ringe i morgen, men aner ikke når de vil kunne få meg inn på programmet...

Fortsetter under...

Det er nok en mnd eller to ventetid... vi skal igang med forsøk tre nå, og det er på kort regime..tror d avhenger litt også. Måtte egentlig vente til november, men fikk en åpning nå i oktober:) Så ikke den verste ventetiden selv om tiden går ufattelig sakte når man holder på m dette :(

Jeg skulle begynne med spray i begynnelen av september, men ble syk, så da ble det ikke noe forsøk. Ringte i forrige uke og spurte om de hadde plass til meg hvis jeg får mensen i oktober, og det hadde de :) Så vi "mister" bare to sykluser egentlig. De er veldig forståelsesfull og hjelpsom. Så du må bare ringe dem. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...