HokusPokus1 Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Skal være 9+2 i morgen - spennende å se på utviklingen siden sist for 2 uker siden
Poteta Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Lykke til jeg skal også på første Ul i morra... Spent som bare det...
HokusPokus1 Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2012 Hvor langt er du på vei ?
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Lykke til begge to, håper alt står bra til!
Poteta Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Hvor langt er du på vei ? Er 7+ 3 i morra... Så håper på at det er et hjerte som banker
blå2010+rosa2013 Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Skal på tirsdag og grugleder meg. Må få høre imorgen hvordan det gikk
Poteta Skrevet 24. september 2012 #8 Skrevet 24. september 2012 Da har jeg vær på UL. En liten klump på 1,2 cm og et hjerte som slo klarer ikke helt å slappe av ennå, men so far so good ny ul om 2 uker imellomtia ligger jeg her å spyr i vinkel......
HokusPokus1 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2012 Så bra!! Jeg skal nå kl 10 .. Spent
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 24. september 2012 #10 Skrevet 24. september 2012 Da har jeg vær på UL. En liten klump på 1,2 cm og et hjerte som slo klarer ikke helt å slappe av ennå, men so far so good ny ul om 2 uker imellomtia ligger jeg her å spyr i vinkel...... Risikosvng.skap eller? Siden så ofte UL? Eller er det bare for å berolige et mammahjerte? <3
HokusPokus1 Skrevet 24. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 24. september 2012 Da var jeg ferdig-og knøttet har vokst og er nå 9+3! Alt så supert ut :)
Poteta Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Da har jeg vær på UL. En liten klump på 1,2 cm og et hjerte som slo klarer ikke helt å slappe av ennå, men so far so good ny ul om 2 uker imellomtia ligger jeg her å spyr i vinkel...... Risikosvng.skap eller? Siden så ofte UL? Eller er det bare for å berolige et mammahjerte? <3 IVF (prøverør), så da er det rutine på klinikken. Men har også hatt en MA og får nok litt ekstra oppfølging pga det
Poteta Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Da var jeg ferdig-og knøttet har vokst og er nå 9+3! Alt så supert ut :) Så bra! Hurra
blå2010+rosa2013 Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Da var jeg ferdig-og knøttet har vokst og er nå 9+3! Alt så supert ut :) Så bra
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 25. september 2012 #15 Skrevet 25. september 2012 Da har jeg vær på UL. En liten klump på 1,2 cm og et hjerte som slo klarer ikke helt å slappe av ennå, men so far so good ny ul om 2 uker imellomtia ligger jeg her å spyr i vinkel...... Risikosvng.skap eller? Siden så ofte UL? Eller er det bare for å berolige et mammahjerte? <3 IVF (prøverør), så da er det rutine på klinikken. Men har også hatt en MA og får nok litt ekstra oppfølging pga det Herlig er det å se baby uansett du er heldig synest jeg, kunne lett gått 4ganger i uken og bare drømt meg vekk i timevis med knøttet på skjermen! beste TV kanal spør du meg
Poteta Skrevet 26. september 2012 #16 Skrevet 26. september 2012 Da har jeg vær på UL. En liten klump på 1,2 cm og et hjerte som slo klarer ikke helt å slappe av ennå, men so far so good ny ul om 2 uker imellomtia ligger jeg her å spyr i vinkel...... Risikosvng.skap eller? Siden så ofte UL? Eller er det bare for å berolige et mammahjerte? <3 IVF (prøverør), så da er det rutine på klinikken. Men har også hatt en MA og får nok litt ekstra oppfølging pga det Herlig er det å se baby uansett du er heldig synest jeg, kunne lett gått 4ganger i uken og bare drømt meg vekk i timevis med knøttet på skjermen! beste TV kanal spør du meg Tja, heldig og heldig. Fint å få se at den lille vokser og utvikler seg, men koster jo veldig å måtte ha hjelp og ivf... Du kan jo være like "heldig" du og gå til privat UL ofte.... Koster mye mindre enn IVF likevel
Filippa K Skrevet 26. september 2012 #17 Skrevet 26. september 2012 Hvordan så barnet ut i uke 9+2? Så det ut som er menneske? :-) Godt alt var bra!!
HokusPokus1 Skrevet 26. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 26. september 2012 Man så tydelig hode og kropp..
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 26. september 2012 #19 Skrevet 26. september 2012 Da har jeg vær på UL. En liten klump på 1,2 cm og et hjerte som slo klarer ikke helt å slappe av ennå, men so far so good ny ul om 2 uker imellomtia ligger jeg her å spyr i vinkel...... Risikosvng.skap eller? Siden så ofte UL? Eller er det bare for å berolige et mammahjerte? <3 IVF (prøverør), så da er det rutine på klinikken. Men har også hatt en MA og får nok litt ekstra oppfølging pga det Herlig er det å se baby uansett du er heldig synest jeg, kunne lett gått 4ganger i uken og bare drømt meg vekk i timevis med knøttet på skjermen! beste TV kanal spør du meg Tja, heldig og heldig. Fint å få se at den lille vokser og utvikler seg, men koster jo veldig å måtte ha hjelp og ivf... Du kan jo være like "heldig" du og gå til privat UL ofte.... Koster mye mindre enn IVF likevel Uff, der sier du noe ja! Har en søster som også har runder med dette bak seg. Ganske stive priser ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå