Gå til innhold

Spennende dag i morgen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt litt tung i hodet og de siste 2 dagene har jeg sovet hele natten uten å gå på do, våken når jeg snur meg men sovner med en gang etterpå.

Er tung i hodet nå og var litt plaget med at ene foten sovnet mens jeg satt vanlig.

Men alt trenger ikke være innom svangerskapsforgiftning men blir spennende i morgen.

Håper at jeg slipper det, men vil jo være i uke 37 i morgen så stresser ikke :)

Og tusen takk :)

Annonse

ÅÅÅ det var godt Å høre :) Selv om det uansett hadde gÅtt bra, sÅ er det jo godt Å slippe de ekstra plagene som det hadde medført.

SÅ deilig Å være i uke 37 :) Babyen er "ferdig" og alt er klart liksom ;)

Jeg er litt stressa selv pÅ grunn av synkende symfysemÅl sÅ jeg skal pÅ ekstra kontroll pÅ fredag. De var mest sannsynlig at vesla har sunket langt ned i bekkenet. HÅper det bare er det :) Det gÅr jo som regel bra.Bare 33 uker jeg da ;)

Så bra at alt var bra :)

Var selv innom sykehuset i dag pga proteiner i urin og litt høyt blodtrykk. Men alt var fint nå, å blodtrykke normalisert igjen :) Men skal på helsestasjonen til JM på ny sjekk onsdag eller torsdag, da jeg fortsatt har utslag på proteiner i urin og jeg generelt føler meg dårlig. Mye uvel og litt hodepine :/ Håpe selvfølgeli alt går bra å at det ikke er svangerskapsforgiftning! Men er 37+1, så det gjør ingenting om han velger å komme ut liiitt før termin hvertfall ;)

Annonse

ÅÅÅ det var godt Å høre :) Selv om det uansett hadde gÅtt bra, sÅ er det jo godt Å slippe de ekstra plagene som det hadde medført. SÅ deilig Å være i uke 37 :) Babyen er "ferdig" og alt er klart liksom ;) Jeg er litt stressa selv pÅ grunn av synkende symfysemÅl sÅ jeg skal pÅ ekstra kontroll pÅ fredag. De var mest sannsynlig at vesla har sunket langt ned i bekkenet. HÅper det bare er det :) Det gÅr jo som regel bra.Bare 33 uker jeg da ;)

Det er ikke jeg som lager de store Å`ene altsÅ :(

ÅÅÅ det var godt Å høre :) Selv om det uansett hadde gÅtt bra, sÅ er det jo godt Å slippe de ekstra plagene som det hadde medført. SÅ deilig Å være i uke 37 :) Babyen er "ferdig" og alt er klart liksom ;) Jeg er litt stressa selv pÅ grunn av synkende symfysemÅl sÅ jeg skal pÅ ekstra kontroll pÅ fredag. De var mest sannsynlig at vesla har sunket langt ned i bekkenet. HÅper det bare er det :) Det gÅr jo som regel bra.Bare 33 uker jeg da ;)

Har vært plaget med store Å'er selv før :)

Ja det er litt rart Å tenke pÅ at han er "ferdig" og er klar for verden men likevel sÅ kan han være der inne par uker til.

Kan bare komme nÅ synes jeg :P

Kan hende det er at hun har sunket ned, men greit Å fÅ en ekstra sjekk for sikkerhetsskyld. Kunne gjerne at han har ha sunket ned men det har han ikke! Problemer med Å puste nÅr jeg sitter oppreist sÅ blir mye bakoverlening i sofaen :P

Så bra at alt var bra :) Var selv innom sykehuset i dag pga proteiner i urin og litt høyt blodtrykk. Men alt var fint nå, å blodtrykke normalisert igjen :) Men skal på helsestasjonen til JM på ny sjekk onsdag eller torsdag, da jeg fortsatt har utslag på proteiner i urin og jeg generelt føler meg dårlig. Mye uvel og litt hodepine :/ Håpe selvfølgeli alt går bra å at det ikke er svangerskapsforgiftning! Men er 37+1, så det gjør ingenting om han velger å komme ut liiitt før termin hvertfall ;)

Håper at du slipper dette og, men hadde slike tanker jeg og at vis jeg får det så kan hende at han må ut tidligere og det hadde jeg ikke takket nei til :P

Men får nok bare vente til han velger det selv. Litt greit siden barnerommet ikke er ferdig ordnet og har ikke fått alt i hus enda :P

Så bra at alt var bra :) Var selv innom sykehuset i dag pga proteiner i urin og litt høyt blodtrykk. Men alt var fint nå, å blodtrykke normalisert igjen :) Men skal på helsestasjonen til JM på ny sjekk onsdag eller torsdag, da jeg fortsatt har utslag på proteiner i urin og jeg generelt føler meg dårlig. Mye uvel og litt hodepine :/ Håpe selvfølgeli alt går bra å at det ikke er svangerskapsforgiftning! Men er 37+1, så det gjør ingenting om han velger å komme ut liiitt før termin hvertfall ;)

Håper at du slipper dette og, men hadde slike tanker jeg og at vis jeg får det så kan hende at han må ut tidligere og det hadde jeg ikke takket nei til :P

Men får nok bare vente til han velger det selv. Litt greit siden barnerommet ikke er ferdig ordnet og har ikke fått alt i hus enda :P

Hehe, nei han kommer vell når han føler for det :) lite jeg kan gjøre med det. Men guuud det hadde vært deilig å slippe å gå over tida i hvertfall ;) Har heller ikke alt klart her, og vaskemaskinen vår har sluttet å funke, så jeg har ikke fått vasket noe babyklær enda :/ Kjenner jeg stresser litt med det, satser på at det ordner seg i løpet av noen dager nå (går på garantien)! Leei av å vente på å få vasket klær til oss å babyen!

Håper at du slipper dette og, men hadde slike tanker jeg og at vis jeg får det så kan hende at han må ut tidligere og det hadde jeg ikke takket nei til :P Men får nok bare vente til han velger det selv. Litt greit siden barnerommet ikke er ferdig ordnet og har ikke fått alt i hus enda :P
Hehe, nei han kommer vell når han føler for det :) lite jeg kan gjøre med det. Men guuud det hadde vært deilig å slippe å gå over tida i hvertfall ;) Har heller ikke alt klart her, og vaskemaskinen vår har sluttet å funke, så jeg har ikke fått vasket noe babyklær enda :/ Kjenner jeg stresser litt med det, satser på at det ordner seg i løpet av noen dager nå (går på garantien)! Leei av å vente på å få vasket klær til oss å babyen!

Har satt på tredje vaskemaskinen med klær nå, men har ingen plass å ha de i mens så de blir pakket fint ned i en pose til jeg får tak i meg en kommode for å ha de i :P

ja håper bare at vi begge slipper å gå over tiden.

Håper at du slipper dette og, men hadde slike tanker jeg og at vis jeg får det så kan hende at han må ut tidligere og det hadde jeg ikke takket nei til :P Men får nok bare vente til han velger det selv. Litt greit siden barnerommet ikke er ferdig ordnet og har ikke fått alt i hus enda :P

Har satt på tredje vaskemaskinen med klær nå, men har ingen plass å ha de i mens så de blir pakket fint ned i en pose til jeg får tak i meg en kommode for å ha de i :P

ja håper bare at vi begge slipper å gå over tiden.

Ja men det er jo en grei løsning til dere får kommende i hvertfall :)

Krysser fingrene for at vi slipper å gå over ja! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...