Gå til innhold

Sant eller usant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært veeeeldig dårlig med jentene mine. Med gutten derimot, hadde jeg et fantastisk svangerskap :)

Denne gangen har jeg vært veldig lite dårlig, bare veldig trøtt. Har en følelse på gutt da.

Drømte i natt at vi kunne se de berømte strekene på ul bildet om vi snudde det bak frem. Vi ble ikke mye klokere, for der var det fire streker. He he ;) Ordinær ul om 4 uker og 2 dager nå, så får vi se om det er en liten gutteskatt i magen min :)

Annonse

tror det er en veldig stor forskjell fra person til person.... søstra mi venta jente og var kvalm og kastet opp i 9 mnd... jeg venter jente og var kvalm på kveldene i en uke (etter uke 12)

to andre søstre har fått gutt, og begge to hadde mye kvalme 3 første mnd.

Forrige gang jeg var gravid var jeg kvelm de 4 første månedene, dette førte til liten matlyst og endte opp med å gå ned i vekt istenfor opp. Men deretter var jeg i fin form til den siste måneden da jeg slik mye med halsbrann. Det ble en gutt.

Nå er jeg ikke kommet langt i dette svangerskapet¨men er veldig kvalm dagen lang. Satser på at det ikke har noe med skjønn å si, vil så gjerne ha en jente denne ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...