Gå til innhold

Har så lyst til å pynte meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare få sagt det, er så utrolig lei av å gå i lange singletter, mammabukse, lange jakker og flate sko. Har lyst til å orke å gå i butikker og faktisk se etter ikke-gravid klær. Bluser, trange bukser, kjoler og sko med hæler. Kunne gå i butkkker og kjøpe meg noe nytt og pynte meg, være kvitt magen. Holde babyen i armene :-) Har bestilt meg frisørtime og time hos hudpleie til jeg går ut i permisjon om noen få uker, så får glede meg til det....

Flere som drømmer om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa gleder meg veldig til å få flat mage igjen gå i andre klær enn mamma klær...sko med hæler...

Skrevet

Jeg har faktisk ikke kjøpt eller brukt mammaklær, og jeg har kun 3 uker igjen. Gleder kanskje mest å pynte meg, med en fin topp bare.

Skrevet

må bare få sagt det, er så utrolig lei av å gå i lange singletter, mammabukse, lange jakker og flate sko. Har lyst til å orke å gå i butikker og faktisk se etter ikke-gravid klær. Bluser, trange bukser, kjoler og sko med hæler. Kunne gå i butkkker og kjøpe meg noe nytt og pynte meg, være kvitt magen. Holde babyen i armene :-) Har bestilt meg frisørtime og time hos hudpleie til jeg går ut i permisjon om noen få uker, så får glede meg til det....

Flere som drømmer om det?

Jeg gleder meg til å dra på meg olabuksa mi igjen, dra i klesbutikken og kjøpe nytt tøy :D

Jeg bruker å rette ut håret mitt egentlig hele tiden men jeg orker ikke å rette det ut lenger for blir så sliten i armene!

Så når mini er ute skal jeg;

Låse meg inne på badet i noen timer, bade , shave legger og rette ut hår :)

mHm :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...