Gå til innhold

Fryseforsøk september 2012 :)

Anbefalte innlegg

Etter to avbrutte forsøk og et negativt resultat hittil i år er vi endelig klar for fryseforsøk. Har fire egg på frys og etter 9 dager på progynova skal vi endelig inn i morgen for å se om slimhinnen er tykk nok.

Håper det endelig blir klaff for oss etter hele 9 måneder nesten konstant på hormonmedisiner :)

Andre som har hatt eller skal ha fryseforsøk i september ? Kanskje noen som allerede har satt inn ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974099-frysefors%C3%B8k-september-2012/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente07♥

Hei hei,

Jeg satt inn ett perfekt egg forrige tirsdag, så er i dag på rugedag 6, tiden går veldig sent....Skal teste på rd 12 iflg Haugesund, egget var 8 delt ved nedfrysning, og hadde delt seg videre før innsetting, legen gav oss ca 35% sjanse for å lykkes:-) Syntes det var ganske gode odds jeg:-) Men utrolig spent er jeg nå!

Sist innsetting var for snart 4 år siden, så nå er det lenge siden jeg har vært i dette "gamet". Nå var det siste frysegg inn, så krysser fingrene for at lillefrøet klorer seg godt fast!

Har du hatt mange forsøk tidligere, noen barn? Krysser fingrene for at det blir innsetting for deg til uka:-)

Hei hei, Jeg satt inn ett perfekt egg forrige tirsdag, så er i dag på rugedag 6, tiden går veldig sent....Skal teste på rd 12 iflg Haugesund, egget var 8 delt ved nedfrysning, og hadde delt seg videre før innsetting, legen gav oss ca 35% sjanse for å lykkes:-) Syntes det var ganske gode odds jeg:-) Men utrolig spent er jeg nå! Sist innsetting var for snart 4 år siden, så nå er det lenge siden jeg har vært i dette "gamet". Nå var det siste frysegg inn, så krysser fingrene for at lillefrøet klorer seg godt fast! Har du hatt mange forsøk tidligere, noen barn? Krysser fingrene for at det blir innsetting for deg til uka:-)

Heisann :) Gratulere med innsett. Krysser fingrene for at det storkoser seg hos deg og holder seg fast :)

Hittil i år har jeg hatt to avbrutte ferskforsøk og et negativt ferskforsøk, men fikk da fire egg på frys.

Idag skulle jeg ringe inn å si at jeg hadde 10mm slimhinne etter 10 dager på Progynova, men siden jeg også hadde follikler som var 16mm store ble det et avbrutt fryseforsøk denne gangen, men vi er klare for et nytt fryseforsøk i november hvis alt klaffer.

Har dessverre ingen barn enda, men samboer har ei IVF-jente fra et tidligere forhold så håper det klaffer for oss med ICSI.

Lykke til videre :)

Endret av *Krysser-alt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...