Gå til innhold

Hvilket bleiemerke bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ofte Libero. Er mest fornøyd me de. Mye Up&Go, men vanlige i barnehagen.

Dere som bruker Coop,First Price eller Rema sine, er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker bare Libero, har prøvd en del billigmerker men synes ofte de begynner å lukte tiss.

Skrevet

Jobber i barnehage og ser mange forskjellige bleier. Liker ikke coop, firstprice og rema sine bleier. De blir for våt og tung. Libero sine bleier er på topp her!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ungene her får konstant lekasje av libro, så her er det rema1000 sine bleier på dag tid, og pampers baby dry på natt..

Skrevet

Bruker libero up&go på dagen og vanlig om natten (synes de vanlige lekker mindre om natten)

Har prøvd billigmerkene, men synes de ikke var noe og skryte av egentlig...

Skrevet

Coop, rema1000 og libero

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Vi bruker Pampers. Hadde Libero ei stund, men det holdt seg ikke tett i det hele og store. Har også prøvd Rema 1000 sine, men de fikk utslett av dem.

Skrevet

Coop,rema 1000 på dagen, og pampers på natten. Vi er veldig fornøyd med billig merkene

Skrevet

Har prøvd alle men rema 1000 sine er best de lekker minst og er myke og gode og kjempe Fint design

Skrevet

Har brukt mest libero, men innimellom også pampers.

Skrevet

Først og fremst Libero, men også rema 1000, coop og litt pasmpers. Prøvd å kjøpe First Price et par ganger med de er skikkelig elendige. Både vanlige bleier og up & go.

Skrevet

Jobber også i barnehage. Jeg misliker pampers (ser ut som en ertepose bare det er litt tiss i den), og Libero (tror mange ganger at den er helt full, når det såvidt er kommet fukt i den).

Jeg bruker selv coop-bleiene til dattera mi, fordi den passer henne, holder mye tiss, og hun har aldri fått avføring på lårene. Det har hun fått i de andre merkene. Men vet selv at disse ikke har god passform for tynnere barn.

Skrevet

Startet med pampers. Så prøvde jeg litt libero. Førnøyd med begge, men de har ulike kvaliteter i forskjellige størrelser. Tenkte å prøve rema 100 sine, og jeg ble overrasket over hvor bra de fungerte. Ingen utslett, lekasjer, og bleien er lett. Billig er det også.

Skrevet

Rema 1000 :) de er helt supre! Prøv de hvis du ikke har gjort det allerede! Jeg har alltid vært skeptisk til "billigmerkene", men disse er gode som gull på alle mulige måter :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Bruker Libero Up and Go hjemme. I barnehagen kjøpe jeg first price, men de er ikke gode skikkelig tunge. Skal kjøpe Libero neste gang de vanlige.

Pampers stinker, lekker og er fulle av lotion og parfyme

Skrevet

First price, Rema 1000 sine liker jeg best, coop eller Libero. Minst glad i Libero faktisk. Pampers er jeg ikke glad i, da begge her har fått utslett. Ellers enig i # 12 sine utsagn.

Liker best vanlig bleier og ikke up and go varianter...

Skrevet

Vi brukte Libero nr. 1 og 2 og etter det gikk vi over til Coop sine som vi var kjempefornøyd med! Holder mye bedre på tisset gjennom natten og stor forskjell på hvor våt hun var i stumpen etter natten. Når hun begynte å bevege seg mere så syntes vi Coop bleiene ble litt store og klumpete, og da gikk vi over til Rema - bleiene som vi også er kjempefornøyd med. På natten bruker vi enten Libero eller Mummi up & Go fordi jeg synes de virker mer behagelig å ligge med hele natten gjennom.

Skrevet

Rema 1000 sine bruker vi og har ingenting å klage på :)

Skrevet

Bruker pampers om dag, libero om natt. Prøvd flere typer billigbleier, men har ikke vært fornøyd med noen.

Skrevet

med nr brukte jeg bare libero, men nå bruker jeg kun rema 1000 sine på nr 2 - kjempefornøyd, kan telle uhell på 1 hånd i løpet av 7 mnd!

Skrevet

Vi bruker Coop sine bleier hjemme og libero i barnehagen :) Det er fordi jeg føler at libero holder henne tørr lengst, altså at de ikke virker så tunge og våte i, mens hjemme bruker vi coop fordi vi bytter oftere hjemme enn hva de gjør i barnehagen.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Rema 1000, vi elsker deg, Rema 1000, hei hei hei!!

Skrevet

Jeg bruker det jeg kjøper der og da.

Betyr ikke at jeg ikke bryr meg om rumpa til ungen, men har ikke så mye å utsi på de fleste merker.

Holder meg unna libero og pampers hvis jeg har mulighet, men billigmerkene er populære så det er ofte tomt. Jeg synes ikke libero og pampers er verd prisen i forhold til tisslukt/stort volum i bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...