vierto Skrevet 23. september 2012 #1 Del Skrevet 23. september 2012 Det er kun en mnd siden jeg fødte. Fødselen var helt ukoplisert og "lett"... en jente kom til verden. Har en stor gutt fra før. Så nå kommer spørsmålet om vi skal gi oss med dette eller om det blir en nr.3...? Om det skal bli det må vi vente til etter permisjonen og til jeg har jobbet opp retten til permisjonspenger. Men jeg er 36 år og tiden begynner å renne ut så vi kan ikke vente for lenge. Så i mellomtiden må vi finne et prevasjonsmiddel som funker for oss. Så kommer bekymringene om hvordan det blir med 2 små barn i huset. Jeg føler vel at jeg tar 80% av barnestellet nå. Hvordan blir det da med en 2-3 åring i tillegg? Har jeg samvitighet til å ha et barn i barnehage mens jeg er hjemme med et spebarn?? Hva med det største barnet som nå er 13 år , vil han føle seg tilsidesatt ? Har vi plass og økonomi til en til ??? Er det bare en egotripp å drømme om en til, når vi skal være fornøyd med de vi har. Noen erfaringer og tips ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974019-nr3/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå