Gurine Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Lurer på litt om fremtida. Har det tøft økonomisk for tida, jeg får arb.avklaringspenger og samboeren min er arb.ledig og får ledighetstrygd. Klarer oss så vidt bare, og det tærer på humør... Og når han i tillegg er lite ivrig i å søke på jobber.. Ser dere noen bedring snart? Forholdet vårt er heller ikke så veldig bra om dagen. Mye krangling og negativitet, og kjefting på sure unger osv. Han bruker mye tid med telefon osv, og er da lite tilstedeværende for meg og unga. Vil vi klare å holde sammen? Har hatt et brudd tidligere pga mye av det samme. Lurer også på om noen ser om jeg vil komme meg ut i litt jobb snart, og evt hva slags jobb. Vet ikke hva jeg vil. Forsøkt meg noen timer i barnehage gjennom arb.avklaring, men blir for sliten i hodet føler jeg, fungerer dårligere hjemme da.. Og så lurer jeg på om jeg vil få flere barn i fremtida, har tre jenter, alltid "følt" at jeg skal ha en til, men... Jeg er født: 18.11.75
Anonym bruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 kan jeg få f.dato på mannen din og? hvis du vil se på forholdet trenger jeg det
Gurine Skrevet 23. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2012 kan jeg få f.dato på mannen din og? hvis du vil se på forholdet trenger jeg det Det kan du Han er født 04.02.75
Gurine Skrevet 26. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2012 Hopper opp i tilfelle anonym dukker opp eller noen andre vil se
Anonym bruker Skrevet 30. september 2012 #8 Skrevet 30. september 2012 Lurer på litt om fremtida. Har det tøft økonomisk for tida, jeg får arb.avklaringspenger og samboeren min er arb.ledig og får ledighetstrygd. Klarer oss så vidt bare, og det tærer på humør... Og når han i tillegg er lite ivrig i å søke på jobber.. Ser dere noen bedring snart? Forholdet vårt er heller ikke så veldig bra om dagen. Mye krangling og negativitet, og kjefting på sure unger osv. Han bruker mye tid med telefon osv, og er da lite tilstedeværende for meg og unga. Vil vi klare å holde sammen? Har hatt et brudd tidligere pga mye av det samme. Lurer også på om noen ser om jeg vil komme meg ut i litt jobb snart, og evt hva slags jobb. Vet ikke hva jeg vil. Forsøkt meg noen timer i barnehage gjennom arb.avklaring, men blir for sliten i hodet føler jeg, fungerer dårligere hjemme da.. Og så lurer jeg på om jeg vil få flere barn i fremtida, har tre jenter, alltid "følt" at jeg skal ha en til, men... Jeg er født: 18.11.75 din mann er veldig sosial, men det er få han slipper inn på seg. Men han er en skikkelig individualist, og det betyr at han må finne frem til sine egne svar. Uansett hvor mye du enn prøver å gi han inflytelse, så vil det ikke hjelpe. Han må finne sin egen vei. Deres stjernetegn ild og luft er ikke gode sammen. Det betyr at han kan delegge deg, ved å f.eks trumfe igjennom sitt, mens du føler deg alltid som taperen. Samtidig føler jeg at dere har kjærlighet mellom dere, men dere trenger å komunisere bedre. og mangelen på god komunikasjon gjør det vanskelig for deres forhold. Jeg føler du kan starte å jobbe i barnehage, men at det vil utvikle seg, og at du etter ca et halvt år i bhg vil få et tilbud å jobbe som assistent på skolen som er tilbknyttet barnehagen. Du er veldig kreativ, så mulig du kan tjene penger på noe hobby som du driver med hjemme? Mannen din må gjennom noen barrierer, og det er veldig usikkert når, og hvor han får jobb... det avhenger av valgene hans.. jeg ser 2 barn på deg totalt.
Gurine Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2012 Lurer på litt om fremtida. Har det tøft økonomisk for tida, jeg får arb.avklaringspenger og samboeren min er arb.ledig og får ledighetstrygd. Klarer oss så vidt bare, og det tærer på humør... Og når han i tillegg er lite ivrig i å søke på jobber.. Ser dere noen bedring snart? Forholdet vårt er heller ikke så veldig bra om dagen. Mye krangling og negativitet, og kjefting på sure unger osv. Han bruker mye tid med telefon osv, og er da lite tilstedeværende for meg og unga. Vil vi klare å holde sammen? Har hatt et brudd tidligere pga mye av det samme. Lurer også på om noen ser om jeg vil komme meg ut i litt jobb snart, og evt hva slags jobb. Vet ikke hva jeg vil. Forsøkt meg noen timer i barnehage gjennom arb.avklaring, men blir for sliten i hodet føler jeg, fungerer dårligere hjemme da.. Og så lurer jeg på om jeg vil få flere barn i fremtida, har tre jenter, alltid "følt" at jeg skal ha en til, men... Jeg er født: 18.11.75 din mann er veldig sosial, men det er få han slipper inn på seg. Men han er en skikkelig individualist, og det betyr at han må finne frem til sine egne svar. Uansett hvor mye du enn prøver å gi han inflytelse, så vil det ikke hjelpe. Han må finne sin egen vei. Deres stjernetegn ild og luft er ikke gode sammen. Det betyr at han kan delegge deg, ved å f.eks trumfe igjennom sitt, mens du føler deg alltid som taperen. Samtidig føler jeg at dere har kjærlighet mellom dere, men dere trenger å komunisere bedre. og mangelen på god komunikasjon gjør det vanskelig for deres forhold. Jeg føler du kan starte å jobbe i barnehage, men at det vil utvikle seg, og at du etter ca et halvt år i bhg vil få et tilbud å jobbe som assistent på skolen som er tilbknyttet barnehagen. Du er veldig kreativ, så mulig du kan tjene penger på noe hobby som du driver med hjemme? Mannen din må gjennom noen barrierer, og det er veldig usikkert når, og hvor han får jobb... det avhenger av valgene hans.. jeg ser 2 barn på deg totalt. Tusen takk for svar anonym. Jeg er visst litt sen med å svare deg men Tror du har mye rett med tanke på min mann. Han er ikke ofte sosial, men ser ut til å trives veldig de gangene han er det. Mye flinkere til å skravle i vei enn meg. Bortsett fra på hjemmebane. Vi snakker aldri sammen, og jeg vet ikke om jeg kan leve med det. Og jeg vet at å ta opp ting med ham betyr krangling, så jeg kvier meg rett og slett. Han er lite villig til å endre på ting, og det ender med at jeg får inntrykk av at han mener at alt er min feil uansett.. Ikke enkelt dette her Jeg jobber litt i barnehage nå, men bare 12 timer i uka fordelt på tre dager. Legen min mener jeg har lite å gjøre ute i arbeidslivet igjen, når jeg blir så fort sliten. Skulle ønske jeg fikk det til å fungere men. Angående barn, du skriver to tilsammen. Jeg har allerede tre snupper. Undrer på om jeg vil få en til, eller om jeg er "ferdig med" babyer nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå