Gå til innhold

hvilken vinterdress kommer dere til å kjøpe i år? trenger erfaringer!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt stormberg og name it. Håper vi blir fornøyd. Kikket lenge på reima tec. Men synes den var stivere enn name it. Barnehagen så at det viktigste var at dressen er myk når hun er så liten. Stormberg kjøpe vi på outlet i sommer. Ment som reserve og hjemme dress.

Første året kjøpte vi Reima. Og var godt fornøyd. I fjor kjøpte vi Skogstad sin til 800 kr. Den kunne vi ta ut foret i, så den fungerte som vår og høstdress i år også! I tillegg fikk jeg en refleksdress på halv pris, så den fungerte som hjemmedress. Så jeg fikk to dresser til prisen for en, og like fornøyd m de som med reimaen jeg kjøpte året før!

Dressene fra i fjor passer enda, så jeg venter å ser litt. Kanskje vi berger til over jul, så kan jeg kjøpe på salg. Kommer til å kjøpe den jeg synes er finest fremfor merke!

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Her er det Reima det går i, i år som i fjor og forfjor. Knallbra dress, og kjøper alltid på salg året før, så ikke blir det spes dyrt heller ;)

Kjøpte reimatec+ for et par uker siden. I dag da jeg hentet var den gjennomvåt... Ringte til butikken og fikk beskjed om å komme inn å reklamere på den. Håper det ordner seg. Vurderer å kjøpe Troll istedet for nå, den holdt tørr gjennom fra høst til vår i fjor.

Har en Mørk Blå Reimatec Vingedress str 80 som nesten ikke ble brukt i fjor. Nypris var 1199,- - Selger den for 399,-. Kan være behjelpelig med frakt i Lillestrømområdet/Oslo Nord. Ellers står kjøper for porto ved sending. Bilde kan sendes på mail ved forespørsel :)

Har begrenset med park/vinterdresserfaring da Muffin er vårt første barn. Men i likhet med Knertens mamma så har vi også TROLL 3-i-1-dress og er kjempefornøyde med den. 3 dresser i ett er både praktisk og miljøvennlig :) Vind- og vanntett skalldress med høy slitestyrke, avtagbar varmedress i 100 % ull som kan brukes uavhengig av skalldressen, evt begge dresser samtidig på kjempekalde vinterdager :)

Kjøpte til halv pris på vårsalget; de koster vanvittige 1400 kr (!!!) nye... Superpene da, ikke at det er så nøye men.. Søtt med sitater fra Askeladden, nøkkelring med troll og artig trollmønster på dressen <3 Men mammaen syns nok det er mer stas enn guttungen, hehe...

Endret av Madolyn&Muffin

Vi har reflex sin vinterdress og en arvet reflex høst/vår dress. har også en sånn petter solbergdress som farfar så absolutt måtte gi til guttungen, men den er litt stor i str så kanskje den er passelig til neste år =) veldig fornøyd med reflex sine dresser jeg da. hatt de til alle mine 3. bruker strikket ulltøy under og de er varme og tørre =)

I år har vi en arvet Name it dress som nesten ikke ser brukt ut. Så får vi se hvordan den er. Vi har tidligere brukt Reimatec og vært kjempe fornøyd. Kommer nok til å kjøpe i år igjen, og vente med å bruke den til snøen/evt heftige minus grader med å bruke den for å spare den litt og heller bruke fleece/ull under parkdressen så lenge vi kan(til ca desember). Så blir den ikke så fort slitt som folk klager på. Kjøper som regel brukt eller på halv pris om våren.

Har hatt reflex vårdress 2 år på rad og er kjempefornøyd.

Foreløpig kun kjøpt litt tykk høstdress frs Ducksday (hipporaffen.no). Kjempefin :) Holder en god stund til med mye ull under tenker jeg, så får vi se an hva behovet blir/hvor kaldt det blir.

Gjest Baby♡Lykke

Valget falt på Reima. Syns den var fin og ser ut til å ha god kvalitet.

Dressen var ikke så dyr. 999 kr. Men tilsammen ble det nesten 3000 kr når jeg skulle ha lue, votter, "sko", flesdresser.

Reima har kommet med en ny dress i år med dun og er mye varmere enn andre dresser der ute. Kjøpte den idag og den kjentes veldig myk og god ut. Er nok lett å bevege seg med i forhold til mange andre dresser. Var på obs først og dressen der kjentes altfor tynn ut til en kald vinter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...