Tyttebærsyltetøy Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Planlegger en romantisk tur med min mann... Men ser meg blind på alle hotellene... Har heller aldri vært i Roma. Hvilke område anbefaler dere som har vært der? Noen som har anbefalinger i forhold til hotell?
Chelseafan Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Var der når jeg var 16, veldig fornøyd med hotellet i alle fall,men husker ikke hva det het,men lå i alle fall veldig sentralt,nydelig by
Oktoberbabyen Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Hotel Napoleon, http://www.napoleon.it/ Vi holdt bryllupet vårt der, og de visste ikke hvor mye godt de kunne gjøre for oss! Etter det har vi vært tilbake på ferie flere ganger, og de har hatt like ypperlig service, henter deg og bringer deg på flyplassen, og man bruker vel en 15-20 min å gå ned til "sentrum", ti min å gå til colloseum + at du har undergrunnsstasjon rett utenfor døren, så alt i nærheten.. men likevel, så har de alle rommene ut mot bakgården, så det finnes ikke støy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå