Gå til innhold

Er ryggplager vanlig i Svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 22, og er veldig redd for alt, i går var jeg på legevakten fordi jeg fryktet Uvi,hadde vondt i magen og ryggen,men alt var kjempe bra, Fin Fosterlyd, ikke Uvi og alt var bra :),men uansett jeg er så redd for den lille,føler nesten jeg er hystrisk innimellom, har forsatt vondt i ryggen ikke så veldig men litt, og vondt i lysken, overdriver vel sikkert mye,men er første gang for meg, og er så redd, var dere sånn? dro til fastlegen og legevakten hvis du følte noen var galt? og er Ryggplager vanlig?=)

Fortsetter under...

uff, kan ikke være noe morro å gå å bekymre seg så mye. kanskje du får vondt i ryggen av spenningene fra bekymringene?

tror det er veldig vanlig med ryggplager. noen har svake smerter mens andre har sterke smerter.

godt det ikke finnes noen fasit på det å være gravid. :)

ta extra vare på deg selv og ryggen din nå, slapp av mest mulig. du skal jo ha kroppen din en stund til,så du må passe på å ikke slite den ut.

dette er mitt første svangerskap oxo. :)

lurt av deg å oppsøke lege når du er bekymra. heller en gang for mye enn en gang for lite. og når du har vært hos legen, og alt er bra, kanskje du får slappet litt mere av.

Nei er ikke veldig morsomt nei,mye mer rolig idag enn i går i alle fall,vet jo at den lille har det fint. Ja kan godt komme av at jeg er redd at det har kommet. Nei gjør jo ikke det.

Må jo bare slappe av ja :) men hittil jobber jeg og vil gjerne forsette med det til 1 Desember,så har jeg det i til 1 Februar.

Ditt første også ja, gratulerer :).

Ja er vel lurt og gå til legen,selvom jeg føler meg veldig Hystrisk som oppsøker dem så mye,men ja føles bedre etterpå:)

takk for gratulasjon. :)

legen min sier at jeg skal ta kontakt om det er noe, hva som helst. man kjenner jo kroppen sin best selv. :)

jeg har vært heldig med mitt svangerskap så langt. 28 uker på onsdag.

eneste jeg har merket er at puppene har vokst 2 str. og at magen har blitt større.

jeg hadde en cyste jeg oppererte ut i uke 12, og i uke 20 fikk jeg veldig vonde hemoroider.

nå er jeg fin form igjen, og bare nyter tiden. gleder meg mer enn jeg gruer meg, til å bli mamma, nå.

Jeg sliter veldig med ryggen og bekkenet, og gjorde det med førstemann også. Smerter og trykk ned i underlivet, vondt i korsryggen, ilinger ned i låra og lysken, samt problemer med å stå og sitte.

Men den lille har det bra!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...