Gå til innhold

Si meg.. Er det bare gjetting på dere som spår?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis du har stilt spm om når blir jeg gravid? når ditt og når datt, så er det ikke rart at ingen har fått rett... fremtiden bestemmes av dine valg i nå tiden, og det betyr at man kan se en ting, eller en annen... basert på hvilken vei du velger for deg og ditt liv.

Til og med klarsynte på alternativmessene sier at de ikke kan fortelle eksakt tid for når ting skjer i ens liv...

Men det de derimot kan fortelle er om de ser at du får barn, ser at du har bedre konomi, ser at du har flyttet osv...

jeg tror ikke det er noen her som bare gjetter faktisk, men at man kan ha feil må man jo selvfølgelig ta høyde for, når tjenesten faktisk er gratis... vi bruker av vår egen fritid for å kunne gi deg svar....

hilsen ei som spår

Heisann..

Nei,vi tipper ikke..Vi prøver jo å spå dere så seriøst vi kan...Noen av oss bruker tarot kort (altså hjelpe midler og noen får bare opp svara uten noen hjelpe midler) jeg tror nok j snakker for alle når j sier at vi prøver å bruke våre evner så godt vi kan. Nå har j ikke vært her inne på snart 1 år,så vet ikke hvordan det er nå,men før så var det mange seriøse og flinke spåkjerringer her..Det tror j nok det er her ennå...ønsker deg lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...