Gå til innhold

Noen som har plagdes med høy "puls i ørene"?

Anbefalte innlegg

For ordens skyld: 20+6 i dag.

Er det noen som har plagdes med at man hører pulsen sin dunke og suse i ørene om man anstrenger seg bittelitt, som f.eks går trappa? Har det gått over? Jeg har hørt at det kan ha sammenheng med høyt blodtrykk, men at det somregel "bare er slik". Var det noen av dere som i tillegg til denne pulsen faktisk hadde høyt blodtrykk? Vurderer og bare poppe innom jordmor for å bare dobbeltsjekke, selv om jeg var der og målte for 6 uker siden... Unødvendig? Har forresten i tillegg fått hodepine som jeg ikke har hatt før i graviditeten, hatt den siden torsdag. Slapp har jeg vært hele svangerskapet, men blodtrykk og alle andre målinger har vært normale!

Fortsetter under...

Jeg titter inn fra 3 tri. jeg da..

men JO!! Jeg sleit utrolig mye med det for en del uker siden... trengte neste bare å snu meg i senga, så hørte jeg pulsen DUNKE i ørene.

Spurte legen min, og hun nevnte bare at det har mest sannsynlig noe å gjøre med at man har så mye mer blod i kroppen.. og alt er så mye mer! Hadde ikke plager med blodtrykket jeg :)

Husker ikke når det begynte å gå over.. men det gjorde det :D

ja, her og. når jeg er veldig sliten (noen som jeg blir ganske fort) så får jeg hjertedunk og øredunk.. da jeg gikk på en smell for 1 uker siden, ristet hele meg. hjertet i halsen og vondt i brystet.. ekkelt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...