Gå til innhold

*IKM uke 42*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg Helle_Høygir :-)

Jeg også tok en billigtest i dag, og viste to streker, ene var svak da, men godt synlig. Testet 3 dager før IKM her,, så tar nok en ny test i morgen eller mandag, hvis jeg greier å vente så lenge :-P

Annonse

Så bra da Helle, ser ut til at dere har lyktes :-) hvisker ett forsiktig gratulerer :-)

Jeg tok også nytt i dag, vet det anbefales to dagers mellomrom, men bare måtte teste :-P Den jeg tok i går bestilte jeg fra USA, og ville sammenligne med en jeg bestilte fra tostreker.no. Tok derfor en av hver i dag, og begge viste like sterke streker :-)

post-849413-0-25752400-1350196276_thumb.jpg

Den øveste testen er fra lørdag, de to nederste fra i dag :-)

Skal vente til ikm på tirsdag med å teste mer :-P

Endret av Hazel82

Gratulerer til dere med positive tester! Så herlig :)

Her fikk jeg nok en blendahvit test i dag, da tenker jeg at håpet er ute denne pp, er 11 dpo i dag. Har INGEN symptomer, bare noen få grusomme kviser.

Blir til at vi venter til el i januar med ny prøving, vil ha en pause, blir så hekta på denne prøvinga og har sånne forventninger at det er utrolig irriterende.

Lykke til alle sammen! Kommer til å følge med her på bim uansett da så hekta som jeg er ;)

Gratulerer til dere med positive tester! Så herlig :)

Her fikk jeg nok en blendahvit test i dag, da tenker jeg at håpet er ute denne pp, er 11 dpo i dag. Har INGEN symptomer, bare noen få grusomme kviser.

Blir til at vi venter til el i januar med ny prøving, vil ha en pause, blir så hekta på denne prøvinga og har sånne forventninger at det er utrolig irriterende.

Lykke til alle sammen! Kommer til å følge med her på bim uansett da så hekta som jeg er ;)

Hvorfor ta pause da? Kan dere ikke bare leve som vanlig, minus testing osv. Ha sex endel osv. Så skal du se at du blir gravid.

Hvis vi har ubeskyttet sex begynner jeg å tenke på det med en gang og det kverner rundt i hodet mitt hele tiden, jeg er sikkert gal ;) Også er det det at hvis det klaffer i nov/des blir det juli/aug baby og fulle fødestuer, vil heller prøve på sept/okt baby, ønsker ikke barnehageplass før barnet er 2-3 år uansett :)

Men man kan jo aldri si aldri, dere får høre fra meg om det skulle skje noe :)

Hei. Tar sjansen på å skrive meg inn på denne uken, men er ikke sikker på om det blir rett... Hadde en MA i slutten av august, måtte ta cytotec. Nøyaktig 4 uker senere fikk jeg mens, dvs 21.09, så hvis jeg har 28 dagers syklys ender jeg opp med ikm 19.10, men siden jeg akkurat er kommet i gang igjen etter MA aner jeg ikke hvilken syklus jeg vil ha. Lykke til alle sammen kommende uke:-).

Ohoooi!!! Gratulerer til dere med positiv test :D :D :D Spre babystøv da!! Hehe!

Selv er jeg full av intense symptomer, men det er nok ikke noe graviditet her gitt :) Det er så likt pms at det er flaut å si det.

Masse lykke til dere andre :)

Annonse

Det kan jo hende. Pluss nå er vi jo veldig bevisst over å kjenne etter også :) Jeg kjenner ikke ikke igjen kroppen min etter jeg fikk fjerna endoen min. Alt er så uvant og intenst. Er over et år siden jeg hadde ømme bryster sist f.eks, men har fått det tilbake etter operasjonen :)

Så hyggelig med positive tester, gratulerer så mye!!

Her har jeg veldig ømme pupper og brystvorter. I tillegg stikker det veldig i de innimellom. Det behøver ikke bety noe, da ømme pupper ofte er vanlig for meg.

På fredag fikk jeg intense stikkninger langt inne i skjeden. Føltes ihvertfall at det var der, og ikke eggstokkene. Gikk over etter noen sekunder. Kan ikke huske at jeg har følt noe sånt før.

Det som gir meg litt forhåpninger nå er at jeg er veldig øm i korsryggen. Det hadde jeg nemlig i flere dager før jeg testet positivt forrige mnd (gikk galt), og er ikke noe jeg pleier å få ifbm TR.. IKM er ikke før lørdag, så får smøre meg med tålmodighet.

Har vært hos gyn for et par uker siden, og jeg skal ringe med en gang jeg evt får positiv test. Han snakket om noen stikkpiller for å holde på spiren... Var også og tok blodprøve forrige uke på dag 21, og hvis TR dukker opp til helgen, så skal jeg ta prøve på dag 3 også. Så får vi se om det er krøll med hormonene mine..

Lykke til alle sammen!

Gjest Helle_Høygir

Blir ny test på meg imorgen tidlig siden det er IKM datoen. Dog den jeg tok på søndag var overhodet uten tvil - der var det to meget synlige streker. Kjøpte tester på Boots (i london) som kunne brukes hele 10 dager før tiden; 3 pk billigere enn 1 her hjemme!)

Foreløpige symptomer hos meg er veldig frysepinn; sitter og snart hakker tenner her. Før jeg testet positiv så hadde jeg mye stikkninger, ømhet og vondter - enkelte ganger så kjentes det virkelig ut som at noe gravde seg ned.

Hvis alt går bra, så er foreløpig termin 28 juni 2013. Så da får vi et vinterbarn og et sommerbarn.

Skal egentlig ikke ha IKM før på fredag. Men den siste uken har vært merkelig. Kjennes ut som noe presser i magen, eller at set er noe der. Pluss at jeg har murring/ smerter i magen løpende. Så har egentlig veldig lyst til å teste i morgen :/

I dag har jeg testet og fikk svak strek :) Håper bare den blir sterkere :D Den er ultrasvak, men vises som rosa med mobil, er flere som ser den av de jeg har vist den til. Vil ikke håpe for mye for har blitt skuffa gang på gang i lange tider generelt nå, så vanskelig å tro at hellet har snudd.. Jeg er 11 dpo i dag.

Mine "symptomer" denne pp:

Fikk akutt enorme smerter i livmor 6 dpo, så vondt at jeg fikk panikk og hylskrek. Gikk over etter 5 min. Fikk så et "haglskudd" med kviser på haka 12 timer etter.

Har frøset helt vanvittig etter 6 dpo. 24 grader, supeundertøy og to par sokker under tykt pelspledd hjelper ikke, og mannen har gitt opp å prøve å varme føttene mine, så jeg sitter halvtimesvis i dusjen. Brrrrr

Har vært så oppblåst etter 6 dpo at jeg har fysisk vondt i kroppen av trykket når jeg våkner om morgenen.

Brystene begynner å bli ganske vonde.

I går begynte jeg å bli stedvis øm i bekkenet og laaaangt nede i korsryggen/starten på rumpa.

Har hatt et kvarter med kvalme når jeg la meg for to dager siden, har noen minutt med ultrasvake mensmurringer en sjelden gang, og har litt dårlig fordøyelse.

X alt jeg har for meg selv og at dette ikke er en kjemisk. :)

Endret av LilleFie

Jeg skal vente til i morgen, på ikm med å teste igjen, spennende. Vurderer om jeg skal teste med en clearblue med ukeindikator en av de kommende dagene.

Av symptomer har jeg

Festeblødning? Tror jeg

Til tider kvalmebølger

Frossen

Stikkinger i mage og rygg

Så krysser fingrene for at det er en spire som klorer seg fast;-)

I dag har jeg testet og fikk svak strek :) Håper bare den blir sterkere :D Den er ultrasvak, men vises som rosa med mobil, er flere som ser den av de jeg har vist den til. Vil ikke håpe for mye for har blitt skuffa gang på gang i lange tider generelt nå, så vanskelig å tro at hellet har snudd.. Jeg er 11 dpo i dag.

Mine "symptomer" denne pp:

Fikk akutt enorme smerter i livmor 6 dpo, så vondt at jeg fikk panikk og hylskrek. Gikk over etter 5 min. Fikk så et "haglskudd" med kviser på haka 12 timer etter.

Har frøset helt vanvittig etter 6 dpo. 24 grader, supeundertøy og to par sokker under tykt pelspledd hjelper ikke, og mannen har gitt opp å prøve å varme føttene mine, så jeg sitter halvtimesvis i dusjen. Brrrrr

Har vært så oppblåst etter 6 dpo at jeg har fysisk vondt i kroppen av trykket når jeg våkner om morgenen.

Brystene begynner å bli ganske vonde.

I går begynte jeg å bli stedvis øm i bekkenet og laaaangt nede i korsryggen/starten på rumpa.

Har hatt et kvarter med kvalme når jeg la meg for to dager siden, har noen minutt med ultrasvake mensmurringer en sjelden gang, og har litt dårlig fordøyelse.

X alt jeg har for meg selv og at dette ikke er en kjemisk. :)

å fy faen! Det er alt jeg har å si :D Tenk at det klaffa på "pp1" :D :D :D

Har IKM idag jeg da

1pp så jeg tipper vel mensen kommer. Pleier¨å være presis eller litt før tiden da så jeg er litt spent her.

Lurer på om jeg skal teste ikveld eller imorgen tidlig ......

Har noe ømme og større pupper, litt stikkinger ved symfysen... noe murringer. dette har jeg hatt siden før helgen men ingen tegn til mens...Sypmtome ekan jo være både mensen som kommer og graviditet så dette er spennende : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...