Gå til innhold

*IKM uke 42*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sniker også innom for å heie på deg, Fie! :D :D Dette går nok veien! :D Men ikke bli skuffet om den ikke sitter 1. pp etter lap da, er jo helt vanlig å måtte prøve iallfall 6 mnd ;)

Jeg er helt enig med Cayenne, selv om jeg skulle helst likt å se deg gå rett over i 1. tri denne pp!! Ja dere begge såklart!! :)

Men det ER jo vanlig å prøve litt, og selv om du nå har alt klart og åpent Fiesnupp så lov oss og ikke gå helt i kjelleren om det ikke skulle gå på 1. forsøk da?:) åh.. jeg tenker masse på deg. Vil ikke du skal knekkes helt om det skulle vise seg å ikke gå denne gangen. Men jeg VEEET så godt hvordan det er også. Det er liksom så lett å si;)

Tenker på deg, krysser fingre og tær og håååper stort det klaffer SNART ivertfall:D

Jeg? vel.. jeg er faktisk 4+3 idag.Spottet litt på tirsdag, og er jo livredd for om det kan være noe galt:( Men nå skal jeg til legen på mandag og få henvisning til tidlig ul og ta hcg-prøve håper jeg. Så håper jeg alt ordner seg og at alt er i orden og at spiren i magen er frisk og fin og klorer seg fast i 8 mnd. til!!:)

Sniker også innom for å heie på deg, Fie! :D :D Dette går nok veien! :D Men ikke bli skuffet om den ikke sitter 1. pp etter lap da, er jo helt vanlig å måtte prøve iallfall 6 mnd ;)

Supersnuppa mi, takk for at du heier :D Ja, skal gi det noen mnd! Blir rett på IVF hvis den ikke sitter før jul :) Hvordan går det med deg? Det må jo skje noe hos både deg og ønskersnuppa så vi får sommerbabyer alle mann :D

Sniker også innom for å heie på deg, Fie! :D :D Dette går nok veien! :D Men ikke bli skuffet om den ikke sitter 1. pp etter lap da, er jo helt vanlig å måtte prØve iallfall 6 mnd ;)

Jeg er helt enig med Cayenne, selv om jeg skulle helst likt å se deg gå rett over i 1. tri denne pp!! Ja dere begge såklart!! :)

Men det ER jo vanlig å prØve litt, og selv om du nå har alt klart og åpent Fiesnupp så lov oss og ikke gå helt i kjelleren om det ikke skulle gå på 1. forsØk da? :) åh.. jeg tenker masse på deg. Vil ikke du skal knekkes helt om det skulle vise seg å ikke gå denne gangen. Men jeg VEEET så godt hvordan det er også. Det er liksom så lett å si;)

Tenker på deg, krysser fingre og tær og håååper stort det klaffer SNART ivertfall:D

Jeg? vel.. jeg er faktisk 4+3 idag.Spottet litt på tirsdag, og er jo livredd for om det kan være noe galt:( Men nå skal jeg til legen på mandag og få henvisning til tidlig ul og ta hcg-prØve håper jeg. Så håper jeg alt ordner seg og at alt er i orden og at spiren i magen er frisk og fin og klorer seg fast i 8 mnd. til!! :)

HYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg leste ditt innlegg etter Cayennis sitt!! ER DET SANT??? :D :D :D Gratulerer så mye Ønskervennen miiiin :wub: Herreguuuud, så gØy!! Fikk tårer i Øynene nå! Dette unner jeg deg så innmari! Krysser alt jeg har for at dette går bra :D Har fått så mange gode nyheter denne uken at jeg er helt utslitt av lykke nå, haha!

Ei av mine beste venninner er gravid, og ei anna venninne med masse endo på eggstokkene er også blitt gravid :) Vi flytter på småbruk nede i sjØkanten om knappe 3 uker :D Nei nå er jeg helt tuppete altså! Tenk det at du og er gravid "Harsnart3gull" :D HIHIHIH! Jeg og Cayennis kommer straks etter, håper jeg ikke blir for skuffa, men vet det kommer til å fØles som jeg får ei dØr i trynet hvis tr kommer denne gang. FØler at jeg har samme forutsetninger som friske nå da vet du..

Får helt gåsehud av å lese jublene dine for meg jeg LilleFie:) Herlige deg!:)

å bo ved sjøen kan abefales. Det gjør jeg:) Gled deg!

Ja, nå venter jeg bare på dere altså!! Helt ærlig.. veldig rart og litt ukjent å være inne på 1. tri;) samtidig.. UTROLIG koselig og herlig!:)Jeg heier dere inn!:D

Annonse

Det er velfortjent, du har alltid vært så god Ønsker :) Det er så deilig å se at vi blir ferre og ferre av de gamle traverne synes jeg, det gir håp :) Jeg og Cayenne får rulle oss heftig rundt i babystØvet ditt nå, så kommer vi straks etter! Hadde vært skikkelig koselig å være på tjukka sammen!

Tror jeg er i dpo-land, jeg også. Ingen markant tempstigning enda, så er usikker.

Har ikke særlig trua. Har bestemt meg for å gå til lege om det ikke klaffer nå. Tror jeg kanskje har noen hormoner på tur... Lurer på om jeg har forhøyet prolaktin-nivå, så tenkte å sjekke det. Er bare 6 pp, men må være av noen medisiner mens jeg prøver, så har ikke veldig god tid...

Krysser fingrene for deg, da, Lille Fie :-) Deilig å være igang på ordentlig ettet operasjon? Leser de fleste trådene her inne, så har fått med meg mye av reisen din:)

Jeg er i dpo land. Vi er i 6 pp, egentlig ikke veldig lenge men kjenner det hadde vært godt om en spire kunne sitte snart:-)

Var hos legen i går, må vel innrømme at jeg la på litt hva angår prøvetiden. Nå blir det hormonprøver av meg og sædprøve av mannen. Greit å sjekke om alt er som det skal! Iallefall mht at man ikke er 20 år gammel lenger.

Krysser fingrene for oss alle!

Takk, krysser fingrene for deg og elibjo :D

mammadrøm: nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men etter man har fylt 35 bør man oppsøke lege etter 6 mnd, så du har nok ikke dratt for tidlig hvis du er rundt 30 som meg :) Jeg er 28 og la på 4 mdn prøvetid, men jeg visste at noe vesentlig var galt, så når jeg kom dit fikk jeg vite at jeg burde ha kommet før..

XXXX :)

Positiv EL-test i dag, så da melder jeg meg inn her:)

Mandag 15 okt:

Tirsdag 16 okt:

Hazel82

øYENønskerLITEN

Helle_Høygir

elibjo

Onsdag 17 okt:

Secret<3

Lykkeliten 90 Sommerbaby?

Wilma+baby

Torsdag 18 okt:

Oktobergull 10 <3

Fredag 19 okt:

LilleFie

Vicmams

Lørdag 20 okt:

Rosin i bolla?

Søndag 21 okt:

Nemo_

Gravid:

Ny IKM:

Hei alle sammen!

Jeg sniker meg inn her sammen med dere:-) Egentlig bare veldig forvirret med hva skjer med kroppen men tenker at håpet kan ingen ta fra meg, he he... Hadde masse EL-slim i begynnelsen av uken, nå har det avtatt veldig tross at jeg egentlig skal ha EL i morgen. Krøp til korset og tok EL-test i går for første gang, og i dag (kanskje for sent?) men negativ:-((( Bør jeg fortsette teste i kveld og morgen? Føler liksom at det er liten vits siden EL slimet er borte nå og de alle 3 er negative! Kjenner det murrer mye nederst i magen men nå er jeg SÅ forberedt på mensen søndag 21.10... Tar meg et glass rødvin og heier på dere andre inntil videre!!

Annonse

Lille Fie: Jeg er 35 år og vi har prøvd i et halvt år, så da oppsøkte vi iallefall lege i rett tid;-) La på noen mnd for å være sikker på å få utredning, men da var det kanskje ikke nødvendig.

Litt skummelt med utredning også, redd for å få svar man ikke vil ha... Men håper det går greit:-)

Gjest Helle_Høygir

Nå er el over for min del og jeg har begynt på kinesisk superurt nummer 2:) kjenner det lugger og stikker i kroppen, så håper det er gode tegn!

Satser på at første runde med urter hjalp; el kom 4 dager før normalt og det gir meg en mye mer korrekt lutealfase enn før.

Krysser fingrene for dere alle!!!!

Jeg tester ikke etter el, og har uregelmessig syklus, men regner med at EL nå har vært :) Kjenner også at det stikker nederst i magen, på venstre side, men redd for at jeg bare ønsker å kjenne noe -at det er psykisk. Og i tillegg er jeg støl i magen (og resten av kroppen)

etter trening ha ha Man leter liksom etter symptomer når man er blitt prøver. Men spennende da!!!! HELE 1 uke og noen dager til testing.......................

Jeg tror ikke jeg greier å holde meg til ikm dagen med å teste denne gangen, tipper jeg tester søndag 14, selv om jeg ikke har helt trua kjenner jeg.

Men jeg hadde masse hvit og klar farget utflod(sorry for detaljene) også etter antatt el denne uka, litt mindre i dag. Og i går og i dag litt kvalm til tider, noe jeg ikke bruker være. Men er jo bare 4 dpo i dag da så da kan det ikke være g-symptomer.

Spennende uansett! Bare en dryg uke til uka vår nå jenter :)

Jeg har ikke trua på graviditet denne pp, og har foreløpig ingen symptomer.. Kanskje er det nettopp da det skjer?!

Prøver å vente til ikm med å teste.

På torsdag skal jeg til legen for å ta blodprøver på dag 21 ift hormonene. Spennende, og kjennes veldig godt å skulle skjekke ut tilstanden:-)

God natt, flotte damer!

Jeg har hengt inne på ikm uke 43 jeg, men med positiv el test i går påstår kalenderen at ikm er fredag 19.okt. Har 12 dagers lutealfase. Jeg skriver fra mobil så supert om noen vil føre meg opp.

Leser om alle som legger inn aksjer hver dag og må bare ta av meg hatten for dere. Her er det minimalt, men har nå fått til en runde i går og i dag, så da hopper jeg videre inn i dpo-land.

Positiv EL-test i dag, så da melder jeg meg inn her:)

Mandag 15 okt:

Tirsdag 16 okt:

Hazel82

øYENønskerLITEN

Helle_Høygir

elibjo

Onsdag 17 okt:

Secret<3

Lykkeliten 90 Sommerbaby?

Wilma+baby

Torsdag 18 okt:

Oktobergull 10 <3

Fredag 19 okt:

LilleFie

Vicmams

Bumblebeee

Lørdag 20 okt:

Rosin i bolla?

Søndag 21 okt:

Nemo_

Gravid:

Ny IKM:

Endret av LilleFie

Denne pp'n testa ikke jeg etter el. Og ettersom syklusen endret seg forrige pp så er jeg i tvil om vi traff med aksjelegginga :( Kjenner jeg er litt deppa for det.. + at vi er over 12 pp, så jeg har litt mindre tro for hver pp.... :( Legen har sendt henvisning til sykehus for utredning.

apropo utreding. Noen som vet hvor lang ventetid det er for å komme inn? Vi skal til st.olavs - lillefie, du har vel vært der? Hvor lang ventetid hadde du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...