Gå til innhold

*IKM uke 42*

Anbefalte innlegg

Heisann :) Tenker jeg melder meg på her jeg. Blir 2 pp etter første mens etter fødsel i fjor. Ble gravid sist nå, men hadde en sa rett etter positiv test, 4 uker på vei. Blødningen og påfølgende spotting ga seg mandag/tirsdag, så i kveld ble første runde i sengehalmen ;) Vi kjører på og satser på junibaby! (kan jo ta tid før eggl. kommer, men vi koser oss i ventetia) Fikk g-tester i posten i dag.

ønsker dere alle riktig lykke til denne pp!! :)

Kan noen væresåsnill og legge meg til IKM lista på søndagen?

(jeg får ikke til å lime den inn etter jeg har kopiert den av en eller annen grunn...)

Tusen takk på forhånd!!! :)

Fortsetter under...

Mandag 15 okt:

Tirsdag 16 okt:

Hazel82

øYENønskerLITEN

Onsdag 17 okt:

Secret<3

Lykkeliten 90 Sommerbaby?

Torsdag 18 okt:

Oktobergull 10 <3

Fredag 19 okt:

LilleFie

Vicmams

Lørdag 20 okt:

Søndag 21 okt:

Nemo_

Wilma+baby

Gravid:

Ny IKM:

Synes vi må holde siden oppe på første siden uansett om det er lenge til ikm. I helgen er det el tid hos meg.. men har huset fult av slekninger på overnatting pga bursdagsfeiring.. så... ønsk meg lykke til med akjseleggingen da jenter ;) hehe..

secret<3

Hei, melder meg inn her hos dere! Vi er nå i 6 pp, med ikm mandag 15/10. Sier takk hvis noen har anledning til å sette meg opp på lista:-)

Her går det i folat, bidronning og solvipect. Skader ikke å prøve iallefall. Hadde vært hyggelig om spiren satt denne pp:-D

Annonse

Jeg venter el på fredag ca. ;) Begynte med aksjer i dag, og skal teste etter el siden kroppen er så uvant etter laparoskopien.. Mulig mannen reiser bort i helgen så jeg håper el kommer på fredag, ellers er jeg stygt redd for at jeg må bli med så vi får lagt aksjer!

Tror el kommer innen noen få dager, har en god del utflod som ligner mer og mer på el-slim(sorry for detaljer).

Men kjenner jeg blir ikke skuffet denne pp om det ikke klaffer, er sliten for tida, har jo to små allerede og de er virkelig i farta om dagen :)

Lykke til med aksjene jenter! :)

Gjest Helle_Høygir

Melder meg inn og har 16 oktober som min lykkedag :) samme uka i fjor tok jeg lappen så må jo satse på at det har noe for seg!

Mandag 15 okt:

Tirsdag 16 okt:

Hazel82

øYENønskerLITEN

Helle_Høygir

Onsdag 17 okt:

Secret<3

Torsdag 18 okt:

Oktobergull 10 <3

Fredag 19 okt:

LilleFie

Vicmams

Lørdag 20 okt:

Søndag 21 okt:

Nemo_

Wilma+baby

Gravid:

Ny IKM:

Joiner denne ikm-gruppen, jeg:) Har ustabile sykluser etter p-pilleslutt, og har enda til gode å nå ikm-dagen før tr har dukket opp... Positiv el-test i dag (er på cd 13), velger meg ikm tirsfag 16. okt; da blir det tilsvarende sist jeg hadde positiv el-test på cd 13. Tipper jeg ryker ut noen dager før, men...

Kjenner foreløpig ingen på denne gruppa fra før, tror jeg. Jeg holder meg mest på *oss over 30*. Er 31 år, mannen er 37. Ingen barn fra før. Pp 6.

Lykke til damer :-)

Om noen kunne skrive meg på lista, hadde det vært fint. Det går an fra mobil (har prøvd før), men det er så mye styr! Tirsdag 26. altså. Takk!

Mandag 15 okt:

Tirsdag 16 okt:

Hazel82

øYENønskerLITEN

Helle_Høygir

elibjo

Onsdag 17 okt:

Secret<3

Torsdag 18 okt:

Oktobergull 10 <3

Fredag 19 okt:

LilleFie

Vicmams

Lørdag 20 okt:

Søndag 21 okt:

Nemo_

Wilma+baby

Gravid:

Ny IKM:

Annonse

Har nok el i morgen ser det ut for, hadde ikke trodd syklusen skulle komme så fort på rett spor igjen. :)

Så da blir nok ikm tirsdag den 17 oktober isteden. (får fortsatt ikke til å ordne med den ikm-lista selv, får ikke lima den inn..)

Blir veldig glad om noen kunne forandra dagen for meg :)

Mandag 15 okt:

Tirsdag 16 okt:

Hazel82

øYENønskerLITEN

Helle_Høygir

elibjo

Onsdag 17 okt:

Secret<3

Wilma+baby

Torsdag 18 okt:

Oktobergull 10 <3

Fredag 19 okt:

LilleFie

Vicmams

Lørdag 20 okt:

Søndag 21 okt:

Nemo_

Gravid:

Ny IKM:

Mandag 15 okt:

Tirsdag 16 okt:

Hazel82

øYENønskerLITEN

Helle_Høygir

elibjo

Onsdag 17 okt:

Secret<3

Wilma+baby

Torsdag 18 okt:

Oktobergull 10 <3

Fredag 19 okt:

LilleFie

Vicmams

Lørdag 20 okt:

Søndag 21 okt:

Nemo_

Gravid:

Ny IKM:

I natt fikk jeg lyst å røske ut eggstokkene mine for de murra som besatt, så jeg testa på morgenurin, superpositiv EL test, en dag før forventet pos test :)

Vi har kjørt på hver dag siden søndag, og blir nok å holde på resten av dagene ut uken for å være sikker på å treffe :)

Vi kjører på nesten hver eneste dag, men det har vi alltid gjort. Så heldigvis blir det ikke sex bare for å så en spire, men også for kosen sin del :) Siden både syklusen min og hans svømmere er på bærtur (forhåpentligvis på samme tur)- så tror jeg det er en STOR fordel.. Nå håper jeg EL har vært og at jeg er i dpo-land for første gang i mitt liv :) Jeg er rugeklar!!!!!

I natt fikk jeg lyst å røske ut eggstokkene mine for de murra som besatt, så jeg testa på morgenurin, superpositiv EL test, en dag før forventet pos test :) Vi har kjørt på hver dag siden søndag, og blir nok å holde på resten av dagene ut uken for å være sikker på å treffe :)

Jeg har en god følelse på den denne gang LilleFie ;)

Secret<3

ÅÅÅ guri malla :D Det er sÅ innmari spennende! Prøver Å holde føttene pÅ landjorda, men det er ikke lett! Blir jo helt tullere nÅr dere sier sÅnt, hehe :D

Koselig at dere har trua pÅ meg jenter :wub:

Hvordan gÅr det med deg ønskersnuppe? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...