Gå til innhold

Vet du om en smal kommode for å ha i gang, helst under 30cm dyp?

Anbefalte innlegg

Har en smal gang, men den blir så upersonlig uten noe på den ene veggen, et bilde blir så pusslete. Men det er så vanskelig å finne noe som ikke er så bred. Har du gode tips? Helst så enkel som mulig i hvit, glass, stål eller svart.

Takk for svar!

Fortsetter under...

Annonse

Hva med et skoskap? De tar ikke store plassen og gir god oppbevaring.

Skoskap har vi i yttergangen, dette er mer som en hall - som har dører til kjøkken, vaskerom og åpning mot trapp og stue. Tenker mest på kommode eller konsollbord. ;)

Jeg har Vitoria konsollbord fra bohus. Den er 35 cm dyp da. Men de har også ett som heter brimsø konsollbord som er 30 cm :)

Disse var veldig praktiske med str, men alt for romantiske for meg. Jeg liker mer den enkle, klassiske, tidløse stilen. Er nok veldig kresen i tillegg - tror det tar sin tid å finne noe perfekt.

Hva med en familievegg med masse bilder i stedet? Eller en skjenk med masse skuffer?

Har aboslutt tenkt på en vegg med mange bilder, men har det lengre nede i gangen, og det blir så tamt.

Kan gjerne ha en skjenk, men jeg leter etter noe smalt. Har du et konkret tips da? :)

Tja, finner ikke en spesifikk skjenk nå dessverre, men kanskje hyllemoduler + skapsdører/skuffemoduler kan bli ganske fint?

Dyrt: http://www.brdr-sorensen.com/montana_moduler

Billig: Billyserien fra IKEA - masse muligheter for å kombinere med skapsdører og skuffeinnsatser! Høyden er jo som en skjenk, og de er vel knapt 30 cm dype tror jeg :)

Tja, finner ikke en spesifikk skjenk nå dessverre, men kanskje hyllemoduler + skapsdører/skuffemoduler kan bli ganske fint? Dyrt: http://www.brdr-sore...montana_moduler Billig: Billyserien fra IKEA - masse muligheter for å kombinere med skapsdører og skuffeinnsatser! Høyden er jo som en skjenk, og de er vel knapt 30 cm dype tror jeg :)

Ja, det kunne blitt ganske fint ja :) Må se nærmere på det der.

Billy har vi desverre litt for mye av allerede syns jeg ;) de er gode på smale plasser. Men har unyttet de hvor jeg trenger de på hele veggen (høyskap).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...