Gå til innhold

Hvor mange timer sover deres barn i døgnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som min snuppe til inntil for 2 uker siden.. ;)

Nå er søvn derimot blitt et mareritt:( har alltid sovnet med engang hun er lagt både kveld og dagtid men nå er det bare skrik å 2-3 oppvåkninger per natt og helst morning kl 6....

Annonse

Min sønn på 20 mnd sover fra 21 (våkner hver natt) og sover til ca 6. Han pleier sove ca 1 time på dagtid (vekkes etter 1 1/2 time) men idag har han ikke sovet så spennende og se når han tar kvelden idag. Han er helt propell og sover ganske lite synes jeg, ca 10 timer i døgnet.

Annonse

Muffin sover 11-12 t på natta. Vi sliter med at kveldslegginga drar ut (sovner nå ca 20) og at han er trøtt og må vekkes på morgenene kl 07, derfor holder vi på med å minske inn dagsøvnen. Han får nå sove max 1,5 t på dagen, og det er work in progress :)

Det blir tilsammen 12,5-13,5 timer per døgn, og han har vel nesten aldri sovet så mye per døgn som han gjør nå.

11-13 timer om natten. Maks 1 time om dagen. I natt 13 timer og ingen soving på dagen.... Sliter med dagsovingen. Enkelte dager sover hun ikke på dagen. Både vi og barnehagen sliter. Men hun tar det igjen om natten. Har ikke lyst til å kutte på nattesøvnen for å få henne til å sove på dagen. Hun kan hvile litt i stede for å sove om dagen. Er 17 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...