Gå til innhold

Ubehag nederst i magen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurer på om det er flere som opplever et relativt stort ubehag nederst i magen? har hatt det sånn selv en god stund, er snart i min 15 uke, med mitt andre barn. Jeg kan ikke huske å ha hatt så mye "vondt" i forrige svangerskap. Er det noen fler her inne? og noen som vet hvorfor, og om det blir bedre på et vis?? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973801-ubehag-nederst-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var plaget med det i starten jeg også... mer på den ene siden nede... Er livmoren som vokser fikk jeg beskjed om. Og siden det var nr2, så merkes det vist ganske godt... :)
gjorde regning med at det var noe sånn, men det er godt å høre at det blir bedre da. er jo litt "irriterende" med sånn vondt hele tiden, også er det jo så hard der hele tiden, som en kynner som aldri forsvant! Tusen takk for svar :)

Jeg er også øm og får "stikk" på ene siden av magen langt nede. Fikk også beskjed om at det var livmoren som vokste og at det strakk i festene. Skikkelig ubehagelig men nå er jeg 16+1 og det er endelig begynt å slippe taket. Sikkert stille før neste storm men jeg tar de pausene jeg får :D

Jeg er også øm og får "stikk" på ene siden av magen langt nede. Fikk også beskjed om at det var livmoren som vokste og at det strakk i festene. Skikkelig ubehagelig men nå er jeg 16+1 og det er endelig begynt å slippe taket. Sikkert stille før neste storm men jeg tar de pausene jeg får :D

stikkingen og sånn har jeg og, men de plager meg ikke nevneverdig egentlig,er bare det at det er helt hardt nederst der, så merker det godt når jeg setter meg ned og reiser meg opp, bøyer meg, osv...! :)

Var plaget med det i starten jeg også... mer på den ene siden nede... Er livmoren som vokser fikk jeg beskjed om. Og siden det var nr2, så merkes det vist ganske godt... :)
gjorde regning med at det var noe sånn, men det er godt å høre at det blir bedre da. er jo litt "irriterende" med sånn vondt hele tiden, også er det jo så hard der hele tiden, som en kynner som aldri forsvant! Tusen takk for svar :)

Ja, det var akkurat som magen skulle sprenge til tider... strakk seg vel skikkelig i en periode. Nå kjenner jeg ikke dette lenger :)

Annonse

stikkingen og sånn har jeg og, men de plager meg ikke nevneverdig egentlig,er bare det at det er helt hardt nederst der, så merker det godt når jeg setter meg ned og reiser meg opp, bøyer meg, osv...! :)

Det høres for meg ut som at du kanskje har uvi. Jeg hadde en omgang med uvi i mitt forrige svangerskap og det var akkurat som du beskriver her. Ta en tur til legen imorgen og få det sjekket for å gå med uvi lenge under svangerskap kan være farlig og føre til for tidlig fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...