Gå til innhold

Kan man markere en pm som ulest på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn at den som leser den, markerer den som ulest? Slik st jeg som har sendt den, ikke kan lese av klokkeslett og dato for når pm' en ble lest?

Litt rotete forklart, men håper dere skjønner..:) Er en jeg lurer på overser meg, eller om han rett og slett ikke har lest den. Og har han ikke lest den, tenker jeg å ringe, men.. Dere skjønner:p

Skrevet

Jeg troooor ikke det går an, men nå aner jeg ikke hvordan man ser at andre har lest sånn heller da, så hva vet vel jeg :P

Skrevet

Det går an å markere som ulest, men jeg vet ikke om det har noe å si for om meldingen vises som lest/ulest hos andre. Eller om det bare er deg selv som ser meldingen som ulest.

Skrevet

Du har nok lest noe du ikke skulle lest, og vil gjør det ulest så samboeren din ikke finner ut av det....

Skrevet

Hvordan kan en som har sendt en pm få beskjed om når mottakeren har lest den?

Skrevet

Det lurer jeg og på.. ser ikke noen steder at man kan se at andre parten har lest ting?

Skrevet

Hvis du vil gjøre en melding ulest trykker du på meldings ikonet og så vis alle. Til høyre er det en runding som du kan trykke på som er marker som ulest. Om senderen fortsatt kan se dato og klokkslettet du så meldingen først vet jeg ikke.

Hvis du vil se om den andre har sett meldingen din må du åpne meldingen i chaten. Det kan du gjøre ved å gå inn på den aktuelle meldingen, og trykke på handlinger. Der velger du åpne i chat.

Skrevet

Hmm.. jeg skriver med noen nå som ikke har svart og det står "sett kl 17.45", er det det dere mener er å kunne se om de har sett meldingen?

Trodde det kun kom opp tidspunkt for når man skriver meldingen, enten det er meg eller de andre?

Og det med "sett" kan vel like gjerne være meg selv? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...