Gå til innhold

Au au hoftene mine :(

Anbefalte innlegg

Idag var det dugnad i barnehagen, så jeg gravde litt i et blomsterbed. Det ble ikke mer enn litt, for lillemann slo seg vrang og ville enten sitte på fanget, eller i sandkassa (men da sammen med meg...). Så jeg dro inn årene og gikk hjem, trur kanskje jeg fikk hjulpet til en skranten halvtime :(

Men nå, noen timer etterpå, har jeg så vondt i hoftene, bak mot rompa og korsryggen! Og med 2x bekkenløsning og siste i fjor, er jeg ikke dummere enn at jeg skjønner hva som er i gjære :( Men jeg er jo bare 15+5, har jo mange uker enda jeg skal være bra! Og dette er IIIKKJE bra... Blir roligere aktiviteter fremover med andre ord, ikkeno graving i jorda mer i år.

Pluss i boka for å slippe å være ute i griseværet da, det regner sidelengs nå. Beina opp ved peisen - mye bedre!

Endret av LilleFru
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973756-au-au-hoftene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er heldige ;-) her begynte det i uke 6 :-( er 13 nå, og det er ikke akkurat behagelig etter å ha gjort den minste ting :-( hadde ingenting med førstemann.

Hmmm. Heldig anser jeg meg da ihvertfall ikke, selv om jeg kjenner det noen uker senere enn deg... Jeg nevnte jeg har hatt det to ganger før? Og vet dermed mye om hva de neste månedene bringer.

Annonse

Hei dere!

Jeg er 15+ 2 og har hatt vondt i korsryggen og bekkenet i 3-4 uker allerede. Mistenkte begynnende bekkenløsning med gangvansker.

Nå på tirsdag hadde jeg ekstremt vondt og var sengeliggende. Snakket med en jordmor ( litt tilfeldig) og hun mente det kunne være en bekkenlåsning og ikke - løsning. På torsdag karret jeg meg til en kiropraktor som er god på gravide kropper. Etter to knepp i bekkenet kan jeg, gå, stå og til og med ri hestene mine.

Anbefaler alle å ta en tur til en kiropraktor for å få en ordentlig vurdering. Det er svært uvanlig med bekkenløsning så tidlig som vi er nå og de fleste har bare fått låsninger.

Håper at dere er like heldige som jeg var, føles som jeg fikk igjen livet mitt :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...