Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #1 Skrevet 22. september 2012 hva anbefaler dere? kommer man til å bruke døra eller sitte der inne selv uansett? om man skal leke med barnet trenger man vel ikke sitte inne i grinda?
Rose04 Skrevet 22. september 2012 #2 Skrevet 22. september 2012 Kommer jo ann på bruksområdet, men jeg vil helt klart si senkbar bunn. Mini her sov i lekegrinda på dagtid eller lå satt oppi der veldig mye, og da hadde det vært veldig irriterende å måtte bøye seg helt ned til gulvet for å legge han ned, plukke han opp når han var liten. Sitter ikke inni grinda med ungen og kan ikke tenke meg noen grunn til å trenge dør. Vi har 80x80 grind fra babyshop. Veldig fornøyd, han sover fortsatt oppi der på dagen og han er 20 mnd. :-)
happiness4life Skrevet 22. september 2012 #3 Skrevet 22. september 2012 Har nett kjøpt meg en brukt lekegrind med justerbar bunn for 500kr. Er så god som ny og fantastisk at man kan heve Bunnen for mini vil ikke være på bakkenivå for tiden
Anonym bruker Skrevet 22. september 2012 #4 Skrevet 22. september 2012 Det er noen gode sider med å være ordblind. Her fikk jeg meg en god latter. Jeg leste "lekegrinn med sædbank bunn". Det ville nok vært til et litt annet bruk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå