Gå til innhold

Da flytter jeg inn her igjen:)

Anbefalte innlegg

Under nytt nick siden mitt originale er så lett gjenkjennelig i det private, så får heller bytte tilbake når jeg bytter til 2. trimester;)

Er 11 dager over ikm og har testet flere ganger så jeg var overbevist om at dette var syklustull (testet positivt 2 dager før ikm forrige gang), men testet positivt i dag:) Har ei jente på 20 mnd fra før, så nå blir jeg jaggu meg tobarnsmamma:) Har termin i mai, så det blir ikke bunad på meg på 17. mai til neste år;)

Jeg sluttet med prevensjon i sommer og syklusen er ikke kommet i orden enda, så nøyaktig termin aner jeg ikke. Terminkalkulatoren sier at jeg er 5 uker og 4 dager på vei alt, men da regner den jo på normal syklus. Kan man få en bedre pekepinn om man måler hcg hos legen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973716-da-flytter-jeg-inn-her-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

HCG kan variere så veldig hos de forskjellige at jeg tror ikke du får en pekepinn på hvor langt du er på vei. Jeg har målt hcg noen ganger, og det eneste det forteller er om det stiger eller ei. De har tatt ul for å se hvor langt på vei jeg er, men tidlig er jo det også vanskelig å fastslå helt sikkert :) Hør med legen hva han mener :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...