Gå til innhold

Noen gravide der ute under 23 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal ikke på ultralyd før 4. oktober, så her venter man i spenning, ja! :D Aller helst håper jeg bare at alt går bra, for har mista to ganger, MA. Jeg finner hjertelyden nå (har doppler til hjemmebruk), så nå håper jeg bare alt går fint videre, og at alt ser bra ut på UL.

Jeg er 23, straks 24 og venter mitt fjerde barn på under 7 år! :-P ikke så mange av oss her inne ;-)

Har gutt født 2006, jente 2009 og 2011 og venter jente 3.2.2013 :-)

Endret av Macheriè
Nå følte jeg meg som eneste som venter første, og er 22!

Jeg er også 22 år og venter min første! Du er ikke alene ;)

Jeg hører egentlig til i 1. trimester, for jeg er bare 9 uker på vei, men svarer her likevel :) Det er altså for tidlig til å vite kjønn, men først og fremst er vi veldig spente på UL om 3 uker! Pappa'n er 25, forresten :)

er 22, venter mitt første :)

Planlagt, for vi mista vårt uplanlagte barn, og følte oss klar for å få barn etter at vi hadde planlagt "alt".

Bor i en helt grei leilighet, men må nok flytte etterhvert, for det er bare ett rom. Har en plan om å bygge når jeg er ferdig på skole og får meg fast jobb (1år igjen på høyskole).

Er egentlig i 3tri, men svarte her likavell ;)

Annonse

Jeg er 21, blir 22 i desember. Termin 27 mars:) fra trondheim

Hvordan er deres situasjon?

Planlagt?

Bo plass?

Osv :)

Trondheim her også :) Barnet er planlagt og etterlengtet. Vi bor i en toroms leilighet på noenogtredve kvadratmeter, så vi kan ikke bli boende her så lenge ;) Pappa'n er nettopp ferdig med masteren sin, men jeg har fremdeles to år igjen.

Jeg er 21, blir 22 i desember. Termin 27 mars:) fra trondheim

Hvordan er deres situasjon?

Planlagt?

Bo plass?

Osv :)

Trondheim her også :) Barnet er planlagt og etterlengtet. Vi bor i en toroms leilighet på noenogtredve kvadratmeter, så vi kan ikke bli boende her så lenge ;) Pappa'n er nettopp ferdig med masteren sin, men jeg har fremdeles to år igjen.

Så gøy at det er flere fra Trondheim:) vi har nettopp funnet leilighet, 50kvm.. Greit for det første året:) flytter inn neste helg! Gleder oss.

Jeg er 13uker på vei :) ul 25 oktober, gleder meg:) men ikke bestemt oss for å vite kjønn enda:)!

Absolutt planlagt, for som sagt, så har vi mistet to ganger tidligere, så det var veldig etterlengtet.

Eier bolig rett utafor Kristiansand, et landlig sted, men selvom vi bor i stort hus, vil vi flytte til et mer sentralt sted så fort det lar seg gjøre med tanke på økonomi... Men er ikke barebare å flytte på seg! :)

Åhhh, sÅ spennende! HÅper virkelig alt gÅr bra for deg, du mÅ oppdatere meg pÅ hvilket kjønn det blir da! (:

Tenkte jeg skulle si ifra om Åssen ultralyden gikk... Vi fÅr ei lita snuppe :D

Yeii!! Gratulerer sÅ mye :) NÅ kan du bugne deg i rosa, glitter og prinsesseting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...