Gå til innhold

Navn til 4. gutten....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aleksander liker jeg veldig godt :) Mads også,men finere med Mats :). Men hadde tatt Aleksander,men hadde kanskje finnet et annen navn med en annen bokstav,så alle hadde en hver :

Noen forslag :

Sindre

Oliver

Fredrik

William

Philip

Niklas

Takk for innspill....liker mange av forslagene deres , problemet er bare at de fleste av de jeg liker er brukt av søsknene til min mann....feks Kristian, Eirik, Eivind. Noen av de andre, Johannes og Herman liker jeg, men ikke mannen....skikkelig vanskelig dette her.... Har egentlig helt mest mot Mads, men nå lurer jeg på om det blir litt kort sammenliknet med de andre.....

Annonse

Sånn som eg tenker da, så har brødrene 2 og 3 stavelsenavn, i tillegg er d R i navnet deres...ikkje at nødvendigvis må vere slik på neste mann..

Litt flere forslag:

Kornelius/ Cornelius

Imre

Harald

Torje

Torjus

Morten

Martin

Annonse

Hei guttemamma :)

Så stas med enda en gutt!! Jeg har to gutter og de heter Ole og Teo:)

Venter baby 3 nå i november, men vi vet ikke kjønn......men jeg heller så klart mot en bittelillebror :)

I så fall tror vi at han skal hete Jon... Så da har vi Ole, Teo og Jon - vårt nydelige trekløver :)

Thomas syns jeg passer godt inn i rekken med dine gutter... Men om jeg skulle velge av aløeksander eller Mads, så ender jeg på Mads :)

Fint blir det uansett, for god smak har du :)

Hei guttemamma :) Så stas med enda en gutt!! Jeg har to gutter og de heter Ole og Teo:) Venter baby 3 nå i november, men vi vet ikke kjønn......men jeg heller så klart mot en bittelillebror :) I så fall tror vi at han skal hete Jon... Så da har vi Ole, Teo og Jon - vårt nydelige trekløver :) Thomas syns jeg passer godt inn i rekken med dine gutter... Men om jeg skulle velge av aløeksander eller Mads, så ender jeg på Mads :) Fint blir det uansett, for god smak har du :)

Signerer denne. Thomas passer bra :)

Mads er koselig da :-) Kjenner for øvrig søskenpar som heter Markus og Mads, Markus og Kasper, Markus og William, samt Markus og Morten. William synes jeg for øvrig passer godt med øvrige søskens navn. Andre forslag:

Martin

Simon

Simen

Peter

Petter

August

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...