Gå til innhold

Ikke noen mulighet til å ta det med ro nå i rugetiden, utslitt og sikker på jeg ødelegger min kanskje siste mulighet!

Anbefalte innlegg

Timingen kunne virkelig vært bedre.

Masse å gjøre på jobb, blir litt løfting, bøying og tøying selv om jeg prøver å unngå de tyngste tingene, jobber mye nå, har to ganske små barn hjemme som jeg er alene med fordi mannen er på jobbreise, har vært alene i 3 uker. Fikk også en dårlig nyhet dagen etter innsetting, og i dag enda en dårlig nyhet, føler jeg stresser og er lei meg om hverandre...

Jeg er nå på rugedag 4, og satt inn et 4 dager gammelt embryo. Hadde masse stikkinger på onsdag i magen, men ellers bare litt murringer.

Er så redd hele forsøket går i vasken nå, at jeg ødelegger for meg selv med å være så aktiv, men jeg har desverre ikke noe valg!

Har ingen forsøk, egg, eller forsåvidt penger igjen heller, så må nok vente lenge om dette forsøket går skjeis....

Noen som har blitt gravide til tross for at de har hatt det hektisk i rugetiden?

ønsket er såååå sterkt, vil så gjerne ha en liten bylt i armene om 9 mnd!

Fortsetter under...

Legene påstår jo at det har ingenting å si om man ligger i sofaen eller om man lever som vanlig. Og får egget kan jo det hende at det er best med mest bevegelese. Da får man bedre blodsirkulasjon i kroppen, tenker jeg inni meg ;)

Det som hun på st.olavs påpekte gang på gang var - tenk positive tanker! Kanskje det er det som er viktigst ;)

Ser jo nesten ut at du uansett ikke har noe valg. Få håpe at det går bra!

Har dessverre ingen erfaring å komme med. Bare prøve å minne om dette med positive tanker. Er kjempe dårlig på det selv da.. men når dette er ting som du uansett må gjøre, så kanskje du kan prøve å gjøre det om til noe positivt. Tenk på nettopp dette at løfting og springing og sånt øker blodsirkulasjonen.. Tenk på at det å være mye med barna dine kan få frem positiv mamma-energi i deg som hjelper egget i å finne veien, grave seg fast og å vokse seg stor og sterk ;) Ikke fokuser på ting du kanskje gjør galt. Det er jo ingen som har påvist at å leve et normalt liv i tida etter innsett setter ned sjansene så vidt jeg vet om i allefall! Så kjør på og prøv å kanskje gi deg selv litt gode ting inni mellom. Litt kvalitetstid foran tven med godis eller no håper jeg du har tid til! :) Lykke til!!

Da må du jo ringe fastlegen og få ham/henne til å sykemelde deg i noen uker, slik at du slipper alt stresset på jobben og rekker å legge beina høyt i noen timer hjemme på dagtid? Du snakker jo nå om "siste sjanse" og innsetting av embryo, noe som sier meg at du holder på med ivf. Da hadde jeg sykemeldt meg, for å ha gjort alt i min makt for at spira faktisk skal sitte... Masse lykke til!!

Jeg tok det med ro de første 3 dagene pga smerte.. Men etter det var jeg med å reiv og pusset opp kjøkkenet, vasket hele leiligheten, gikk lange turer, bærte tungt... Å er nå 4+4...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...