Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Guri jeg har hatt mye trykk i underlivet i dag fremme altså tar deg trusekanten/nedfor trusekanten det er så vont å samle bena det er vont å reise seg legge seg osv. Bekkenplagene mine er gått bort så kjenner at det ikke er det. La merke til at da jeg var på do kom det masse tygt slim ut "altså på papiret" har hatt mye kynnere de siste dagene har hatt masse modnings tegn etter slimproppen gikk for to uker siden. Hode er så langt nede at jeg kan sjenne at noe hart ligger ikke så veldi langt oppe i sjeden når jeg har sjennet etter. Har fått modnings akupunktur denne uka noe som jeg reagerte ganske sjapt på å akupunktøren sa det at det kan være fordi jeg er ganske klar for fødselen... Så sa han i dag vis det ikke sjer noe i helga kom på tirsdag... Vil helst være iro men er andregangs fødene og da begynte alt om natten å da våknet jeg med sterke rier"mensverk" har mensverk som kommer å går å føler bare nå at magen er konstant hard....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973618-kan-det-v%C3%A6re-rier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har fått to unger.

Jeg visste det var rier når jeg hadderier. Har også hørt at man/dame ikke pleier å være i tvil hvis hun har rier.

Men hvis proppen gikk før to uker siden er det jo på tide. Har du mulighet å komme deg på føden for å få det sjekket? Dere må jo ordne barnevakt så det er jo greitt å vite før natta.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...