Gå til innhold

Blør.. uke 32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 32+1 og merket istad blod på papiret da jeg tørket meg..

Er vanligvis litt hoven nedentil, men i dag våknet jeg med en følelse av at jeg hadde hatt sex . Og jeg har jo ikke hatt sex på rundt 7 uker.. Tenkte kanskje det var en rift i kjedeåpningen eller noe, men kom innenfra..

Det har så vidt siden kl 14 i dag, bare kommet et par dråper i trusa, så det er jo absolutt ikke snakk om mye.. Ringte føden, og hun ba meg bare slappe av, og heller ringe tilbake hvis det skulle blø mer..

Har også litt vondt nederst i magen nå.. det hadde jeg ikke istad.

Og de siste dagene har jeg følt at noe har vært "annerledes" Og hatt et par perioder med litt småvondt..

Magen har vært ganske hard i hele dag..

Er det noen som har hatt blødning sent i svangerskapet som kan roe meg ned litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan også nevne økt mengde utflod de siste dagene..

Skrevet

Ring og få en skikkli sjekk :) du roer deg nokk ikkje ned før du veit alt er i orden uansett....

Skrevet

Ring tilbake og si du føler du må få en sjekk da du føler det ikke er som vanlig...det er kun du som kjenner kroppen din og magefølelsen din burde du følge:)

Skrevet

Ring føden igjen du :)

Ikke for å skremme deg men jeg blødde frisk og en del blod i uke 31 og ble sendt til sjekk.

De trudde det var morkaken som hadde løsnet litt, endte med en observasjonstid på 2 netter på barsel og 100% sykmelding.

Har etter dette ikke hatt noen blødning utenom par dråper i papiret, som jeg tenker er tegningsblødninger. Er nå 36+4 :)

Men bedre å få en sjekk for sikkerhetsskyld :)

Skrevet
Ring føden igjen du :) Ikke for å skremme deg men jeg blødde frisk og en del blod i uke 31 og ble sendt til sjekk. De trudde det var morkaken som hadde løsnet litt, endte med en observasjonstid på 2 netter på barsel og 100% sykmelding. Har etter dette ikke hatt noen blødning utenom par dråper i papiret, som jeg tenker er tegningsblødninger. Er nå 36+4 :) Men bedre å få en sjekk for sikkerhetsskyld :)
4

Er morkakeløsning jeg evt er redd for.. Men det har vært sålite.. Var ingenting nå, så venter og ser ann. Er det noe blod der i mrogen tidlig, ringer jeg på nytt og ber om en sjekk=)

Skrevet

Jeg fikk akutt vondt i magen når jeg blødde, og det kom en del at jeg måtte bytte innlegg.

De som tok i mot meg på sykehuset var ikke redd for hva som skjedde, siden det stoppet ganske raskt etterpå. Men ville bare ha meg på observasjon for sikkerhetsskyld.

Bare ha på deg et rent innlegg før du legger deg slik at du starter med "blanke" ark vis det kommer litt i natt.

Ellers anbefaler jeg deg å ta det med ro og slapp av :)

Skrevet
Jeg fikk akutt vondt i magen når jeg blødde, og det kom en del at jeg måtte bytte innlegg. De som tok i mot meg på sykehuset var ikke redd for hva som skjedde, siden det stoppet ganske raskt etterpå. Men ville bare ha meg på observasjon for sikkerhetsskyld. Bare ha på deg et rent innlegg før du legger deg slik at du starter med "blanke" ark vis det kommer litt i natt. Ellers anbefaler jeg deg å ta det med ro og slapp av :)

Det skal jeg gjøre :)

Krysser fingerene for at det ikke er noe galt :)

Skrevet

Krysser fingrene med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...