Gå til innhold

Noen som har hatt lav hcg-stigning, men likevel er gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en blødning på onsdag og fikk ul da. Skulle være 6+6, men embryoet var på str med 6+0 sa gyn. Det er fullt mulig at jeg har tatt feil med 6 dager, men så hadde ikke livmora mi riktig form..den var ikke så rund som den skulle være sa hun. Men etter timen har jeg ikke blødd mer.

Tok hcg blodprøve på onsdag og i dag fordi de ville se om det doblet seg, det gjorde det jo ikke. Var 51 000 på onsdag og 61 000 i dag. Det var litt liten stigning, men siden det var stigning var det umulig å si om dette går bra eller ikke. Skal på ny ul neste uke, så får nok svar da..men ville bare høre om noen har opplevd det og så har det likevel gått bra?

Fortsetter under...

Har ikke svar på det du egentlig spør om, men lurer på det med størrelsen på embyoet. Jeg var også på UL 6+6 og legen sa da at det var vanskelig å måle riktig størrelse når det var så tidlig (så lite)MItt var ca 4mm, og det var normal str. Bare tenkte om gynekologen kunne ha målt feil, eller var han/hun helt sikker på størrelse...?Hvis min lege sa 4 mm var vanlig, men du ble satt tilbake seks dager...Da høres jo det embryoet så lite ut at det ikke kunne vært målbart nesten....Eller er det min gyn som tuller.....hmmm...

Har ikke svar på det du egentlig spør om, men lurer på det med størrelsen på embyoet. Jeg var også på UL 6+6 og legen sa da at det var vanskelig å måle riktig størrelse når det var så tidlig (så lite)MItt var ca 4mm, og det var normal str. Bare tenkte om gynekologen kunne ha målt feil, eller var han/hun helt sikker på størrelse...?Hvis min lege sa 4 mm var vanlig, men du ble satt tilbake seks dager...Da høres jo det embryoet så lite ut at det ikke kunne vært målbart nesten....Eller er det min gyn som tuller.....hmmm...

Ser nå at du svarte på str i den andre tråden...Håper dette ordner seg, og at alt blir fint til neste UL.

Hun var ikke sikker på målingen...slet veldig med åfå til et ordentlig bilde av den lille. Og bare en mm feil mål har jo mye å si..så håoer i det lengste. Blir en lang ventetid fram mot torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...