Gå til innhold

Mange flotte mennesker her inne ønsker å gi til de som trenger. er dette mulig å få til?

*KlaraKu*

Anbefalte innlegg

Ser det er mange her inne som ønsker å gi bort litt div. klær m.m til de som så sårt trenger det. Dette syntes jeg er kjempe flott av de at de tar seg tid til det istede for å bare kaste det. ser inne på tråden også at fler kunne tenkt seg en egen gruppe her inne hvor man kan legge ut hvis det er noe man trenger eller om noen har noe de ønsker å gi bort, dette syntes jeg hørtes ut som en god ide.

er dette noe som er mulig å få til her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Marsmallow.

Ja, jeg har sett en økning av disse trådene, og det synes jeg er kjempepositivt.

Jeg skal se om jeg kan klekke ut en løsning for dette.

Vi har jo også Foreldre & Barn-torget - http://fbtorget.klikk.no/

Kunne det ha vært en fin løsning på dette? Her kan du gi bort, pluss kjøpe og selge.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i Marsmallow sitt innlegg!

Jeg synes det blir litt feil å ha det sammen med Foreldre & Barn- torget, men at det heller skulle vært en egen side på det her inne på forumet. Det er mange her som har gjort klar ting som skal gies bort (meg selv inkludert!), men det hadde vært fint å ha en egen side hvor man kan etterspørre og informere om hva man ønsker eller har.

Kjempe flott om dere har muligheten til å se på forskjellige løsninger rundt dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er så flott å se at menneskene her inne vil hjelpe andre! Vet det er mange der ute som sliter og setter veldig stor pris på det. Hadde jeg hatt noe til overs, så skulle jeg gjort det jeg også. Dere er fantastiske mennesker, og dette var en fin tråd. :) Håper det kan bli opprettet en gruppe her på DIB, Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så vanskelig å bare opprette en egen kategori da? Dere har Anonymforum, hemmelig venn, bli gravid osv.. kan det ikke bare opprettes en "bytte, gi bort" kategori?:-) bare et forslag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Har sjekket litt rundt nå, og jeg synes jaggu dere skal få det forumet!

Så da oppretter jeg det som et fellesforum.

Håper det kan hjelpe mange!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...