Prøverpåentil Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Det er helt sykt at det nærmer seg ..med stormskritt!!! Termin 2 Oktober, og går bare å venter. Egentlig ikke vært så utålmodig frem til nå.. vært opptatt med å få tatt glattkjøring osv. Resten må dessverre vente til etter baby har kommet. men Nå går jeg baaaare å venter!!!! Har dere alt klart? Det har vi.. jeg går nesten å leter etter ting jeg kan trenge, fordi det er er så gøy å kjøpe ting til lille:D
Lisse_01 Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Det er helt sykt at det nærmer seg ..med stormskritt!!! Termin 2 Oktober, og går bare å venter. Egentlig ikke vært så utålmodig frem til nå.. vært opptatt med å få tatt glattkjøring osv. Resten må dessverre vente til etter baby har kommet. men Nå går jeg baaaare å venter!!!! Har dere alt klart? Det har vi.. jeg går nesten å leter etter ting jeg kan trenge, fordi det er er så gøy å kjøpe ting til lille:D Kjenner meg igjen i det du skriver. Tenker på det 24/7. Vil treffe babyen NÅ Alt er klart her, men kikker hele tiden etter ting. Har litt shoppingdilla jeg da. Fikk panikk i går om jeg hadde nok bodyer i str 50. Er så kjedelig bruke masse penger på str 50 når det ikke er sikkert man får brukt for det. Har masse fint i 56. Men de solgte en 4 pk med bodyer på OBS til 29 kr. Så har jeg de i backup. De var helt ok fine
kaklemor Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Det er helt sykt at det nærmer seg ..med stormskritt!!! Termin 2 Oktober, og går bare å venter. Egentlig ikke vært så utålmodig frem til nå.. vært opptatt med å få tatt glattkjøring osv. Resten må dessverre vente til etter baby har kommet. men Nå går jeg baaaare å venter!!!! Har dere alt klart? Det har vi.. jeg går nesten å leter etter ting jeg kan trenge, fordi det er er så gøy å kjøpe ting til lille:D Gleder meg masse jeg også! Har termin 21/10, og gleder meg helt vilt til å få møte lillebror Tiden har virkelig flydd her i hus, så gikk ikke opp for meg at jeg skulle bli tobarnsmor før for 3 uker siden Vi har alt klart, eller mangler vel en pk med bleier og bind til meg når jeg er kommet hjem Jeg ser på babyting heeeeeele tiden og kjøper litt smått her og der. Men er vel stopp på å shoppe bort alt av penger også nå
Lisse_01 Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 (endret) Det er helt sykt at det nærmer seg ..med stormskritt!!! Termin 2 Oktober, og går bare å venter. Egentlig ikke vært så utålmodig frem til nå.. vært opptatt med å få tatt glattkjøring osv. Resten må dessverre vente til etter baby har kommet. men Nå går jeg baaaare å venter!!!! Har dere alt klart? Det har vi.. jeg går nesten å leter etter ting jeg kan trenge, fordi det er er så gøy å kjøpe ting til lille:D Gleder meg masse jeg også! Har termin 21/10, og gleder meg helt vilt til å få møte lillebror Tiden har virkelig flydd her i hus, så gikk ikke opp for meg at jeg skulle bli tobarnsmor før for 3 uker siden Vi har alt klart, eller mangler vel en pk med bleier og bind til meg når jeg er kommet hjem Jeg ser på babyting heeeeeele tiden og kjøper litt smått her og der. Men er vel stopp på å shoppe bort alt av penger også nå Har HAMSTRA bind. He he. Forberedt på å blø meg i hjel. Ha ha... Endret 21. september 2012 av Lisse_01
kaklemor Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Det er helt sykt at det nærmer seg ..med stormskritt!!! Termin 2 Oktober, og går bare å venter. Egentlig ikke vært så utålmodig frem til nå.. vært opptatt med å få tatt glattkjøring osv. Resten må dessverre vente til etter baby har kommet. men Nå går jeg baaaare å venter!!!! Har dere alt klart? Det har vi.. jeg går nesten å leter etter ting jeg kan trenge, fordi det er er så gøy å kjøpe ting til lille:D Gleder meg masse jeg også! Har termin 21/10, og gleder meg helt vilt til å få møte lillebror Tiden har virkelig flydd her i hus, så gikk ikke opp for meg at jeg skulle bli tobarnsmor før for 3 uker siden Vi har alt klart, eller mangler vel en pk med bleier og bind til meg når jeg er kommet hjem Jeg ser på babyting heeeeeele tiden og kjøper litt smått her og der. Men er vel stopp på å shoppe bort alt av penger også nå Har HAMSTRA bind. He he. Forberedt på å blø meg i hjel. Ha ha... Ja, mannen fløy på butikken og kjøpte haugesvis etter førstemann Så han skal få kjøpe det på butikken etterpå slik at jeg har det klart. Byttet så ofte husker jeg!
nicki82 Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Skulle til å starte en lignende tråd! Jeg har ingenting klart foreløbig. Kjøpt oss garderobeskap (det var en forutsetning for at jg kunne fortsette redebyggingen..kjipern når ingenting av klær kommer i orden pga.plassmangel!!) på tirsdag, så nå er det klæsfix for alle penga! Har fått shoppingdilla og,men nå må jg virkelig stoppe, for jeg får ikke shoppet og fikset hus til terminen, 1.oktober! (dessuten begynner lommeboken min å jamre!) Bleier, bind til meg, litt nyklær (selv om lillebror kan arve masse fra storebror), til og med gaver til storebror(i tilfelle gjester tar med gave til minstemannen, og storebror blir glemt)! Enn at jeg skal ta to småttiser i hus snart?? HELT VILLT! Og såååååå utrolig kos med en ny baby (krysser alt jeg har for at vi unngår kolikk denne gangen da men ikke så farlig - vi vet no hvordan å håndtere et kolikkbarn )
kaklemor Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Skulle til å starte en lignende tråd! Jeg har ingenting klart foreløbig. Kjøpt oss garderobeskap (det var en forutsetning for at jg kunne fortsette redebyggingen..kjipern når ingenting av klær kommer i orden pga.plassmangel!!) på tirsdag, så nå er det klæsfix for alle penga! Har fått shoppingdilla og,men nå må jg virkelig stoppe, for jeg får ikke shoppet og fikset hus til terminen, 1.oktober! (dessuten begynner lommeboken min å jamre!) Bleier, bind til meg, litt nyklær (selv om lillebror kan arve masse fra storebror), til og med gaver til storebror(i tilfelle gjester tar med gave til minstemannen, og storebror blir glemt)! Enn at jeg skal ta to småttiser i hus snart?? HELT VILLT! Og såååååå utrolig kos med en ny baby (krysser alt jeg har for at vi unngår kolikk denne gangen da men ikke så farlig - vi vet no hvordan å håndtere et kolikkbarn ) Hmm.. Har en gutt på 15 mnd men regner vel med at jeg ikke må bekymre meg for at han skal skjønne stort av gaver enda ? Kolikk ja, får håpe vi slipper unna det!
VinterSol+2 Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Det er helt sykt at det nærmer seg ..med stormskritt!!! Termin 2 Oktober, og går bare å venter. Egentlig ikke vært så utålmodig frem til nå.. vært opptatt med å få tatt glattkjøring osv. Resten må dessverre vente til etter baby har kommet. men Nå går jeg baaaare å venter!!!! Har dere alt klart? Det har vi.. jeg går nesten å leter etter ting jeg kan trenge, fordi det er er så gøy å kjøpe ting til lille:D Gleder meg masse jeg også! Har termin 21/10, og gleder meg helt vilt til å få møte lillebror Tiden har virkelig flydd her i hus, så gikk ikke opp for meg at jeg skulle bli tobarnsmor før for 3 uker siden Vi har alt klart, eller mangler vel en pk med bleier og bind til meg når jeg er kommet hjem Jeg ser på babyting heeeeeele tiden og kjøper litt smått her og der. Men er vel stopp på å shoppe bort alt av penger også nå Har HAMSTRA bind. He he. Forberedt på å blø meg i hjel. Ha ha... Hahaha, jeg har kjøpt sånne digre damebleier jeg! Hjemmefødsel, vøtt, så får jo den verste blødningen hjemme... Men litt av en følelse å rusle inn på apoteket og kjøpe digre damebleier, nettingtruser og kladder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå