Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere søte jenter.

Har fulgt med på sidene deres en stund, og nå hører jeg også til her. Ser at dere er en super gjeng som er utrolig flinke til å støtte og backe opp hverandre og tenkte derfor at jeg også ville være med i den supre gjengen siden vi nå er i gang med vårt første forsøk.Var på forsamtale i går og begynner med nesespray den 02 Oktober. Må si at jeg gleder meg veldig til å komme i gang, men gruer litt også. Litt redd for hva kroppen min vil si til alle medisinene.L

Litt om meg. Vi har to barn fra før, siste født i 2008 ved hjelp av pergotime. Har nå prøvd i 2 år på nummer 3, og etter å ha fått avslag fra det offentlige om Ass befruktning har vi nå gått til privat klinikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss:)

Skrevet

Velkommen :)

Hvilken klinikk hører dere til? Vi er også privat, og holder til på Hausken.

Skrevet

Velkommen :)

Hvilken klinikk hører dere til? Vi er også privat, og holder til på Hausken.

Vi valgte hausken etter råd fra gynekologen min. Vi bor på østlandet, så det blir litt reising.

Skrevet

Hausken har godt ord på seg, og de er så hyggelige så vi føler alltid at vi blir tatt vare på. Viktig å føle seg velkommen der en er, syns jeg :)

Vi bor også et stykke fra; har 5 timers reisetid hver vei. Så vi pleier å overnatte når vi er der.

Gjest Jente07♥
Skrevet

Velkommen hit, har akkuratt meldt meg inn igjen selv.

Vi prøver også på nummer 3:-) Har fra før 2 ivf barn, og håper nå på en lillebror eller lillesøster.

Vi har satt inn siste egget fra frysen nå, og er på rugedag 8. Veldig spennede og nervepirrende tid, må nok også gå privat om det ikke fungerer denne gangen, det eneste som er så kjedelig er at det koster så mye, skulle gjerne stilt meg bakerst i køen slik at de som ikke hadde barn gikk først, men skulle virkelig ønske at en fikk dekket noe på barn nummer 3 også.

Skrevet

Så heldig du er som er på rugedag 8. Vi begynner på nesespray til tirsdag og føler det er en evighet til uttak, håper tiden flyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...