Gå til innhold

Flere med urolig bebis om natten?

Anbefalte innlegg

Blir sååååh sliteen!! Han våkner kanskje 7-8 ganger ila. Natten, og så kan han gjerne være våken en stund også. Vet ikke hvor lenge jeg sover om natten jeg, bare at jeg blir drita sliten.. Har forresten en på to år også, og så er jeg alene annenhver uke da mannen arb borte. Husket jeg å si at vi bor 3 timer fra besteforeldre og har forholdsvis lite nettverk her vi bor??

Han er nå 5,5 mnd. Jeg bestilte en sovebaby, ikke en terroristbaby!

Han får godt med grøt om kvelden og godt med mme, så spiser han mme 2 ganger pr natt. Han sover i senga vår, har prøvd han i egen seng men han er minst like urolig.

Noen flere? Råd og tips mottas med takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143973410-flere-med-urolig-bebis-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt innlegg blir ikke fullt så hjelpsomt som stjernesymbolet sitt, for vi sliter fortsatt med samme unge over 5 år etter. Like urolig ennå, gitt! Lite trøst å få her. Men undersøk ungen for meldeallergi* og reflux, og ta kontakt med Sovekarin. Vi flyttet nærmere familie og tvang oss på etthvert nettverk i nærheten for å garantere oss muligheten for avlastning. Er ikke annet å gjøre er jeg redd.

*melkeallergi, kanskje?

Endret av Frenzia

Mitt innlegg blir ikke fullt så hjelpsomt som stjernesymbolet sitt, for vi sliter fortsatt med samme unge over 5 år etter. Like urolig ennå, gitt! Lite trøst å få her.

Men undersøk ungen for meldeallergi og reflux, og ta kontakt med Sovekarin. Vi flyttet nærmere familie og tvang oss på etthvert nettverk i nærheten for å garantere oss muligheten for avlastning. Er ikke annet å gjøre er jeg redd.

Vurderer kjøpe boka, men skal prøve mer med egen seng tenke jeg. Han er ikke misfornøyd om natta, han er happibebis, men nekter bare å sove/urolig. Tror ikke der er noe som feiler egentlig, han bare er sånn. Han er rolig fra 19- 23 da, og så begynner han. Særlig fra kl 03 er han veldig aktiv.. Baaah ...

Annonse

Mitt innlegg blir ikke fullt så hjelpsomt som stjernesymbolet sitt, for vi sliter fortsatt med samme unge over 5 år etter. Like urolig ennå, gitt! Lite trøst å få her.

Men undersøk ungen for meldeallergi og reflux, og ta kontakt med Sovekarin. Vi flyttet nærmere familie og tvang oss på etthvert nettverk i nærheten for å garantere oss muligheten for avlastning. Er ikke annet å gjøre er jeg redd.

Vurderer kjøpe boka, men skal prøve mer med egen seng tenke jeg. Han er ikke misfornøyd om natta, han er happibebis, men nekter bare å sove/urolig. Tror ikke der er noe som feiler egentlig, han bare er sånn. Han er rolig fra 19- 23 da, og så begynner han. Særlig fra kl 03 er han veldig aktiv.. Baaah ...

Sidan han får MME, kan de ta han på skift? At du kan få legge deg i eit anna rom innimellom når gubben er heime?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...