Gå til innhold

Hvordan er dere i magen? Litt intimt spørsmål..

Anbefalte innlegg

Men ja.. Dere som er på slutten... Hvordan er dere i magen?

De siste ukene har jeg vært ganske løs i magen,mog egentlig fornøyd med det, så jeg slipper forstoppelse..

Men i dag bare rant det ut av meg til morgenen i dag... Jg vet det er typisk rett før fødsel, men ikke noe annet her som tyder på fødsel i dag akkurat. Føler meg ikke syk heller, såsatser på at ikke dette er noe som snart hele familien har,mdet ville jomvært god timing...

Hvordan er det med dere?

Fortsetter under...

Spennende å se om det blir fødsel på deg de kommende dagene!! :)

Jeg har de siste dagene vært mye mer oppblåst igjen, løs i magen(spesielt på morgenen) og generelt magesmerter som kommer og går...

Veldig privat spørsmål egentlig, men lurer litt på det selv også!!;P Keg syns jeg har vært litt løsere i magen ( uten å ha følt meg sjuk) og så har jeg måttet gå litt oftere enn det som er vanlig for meg.. Men slik har det vært nå i 5-6 dager, så tenker nesten det er litt tilfeldig! Føles egentlig litt ut som om at bebis vil bo i magen for alltid..;P Bør vel ikke klage heller, har 8 dager til termin, men har mye murringer og vondter, så håper noe skjer snart!!!

Ja, all denne lufta!! Pinlig, altså!

Burde jo strengt tatt bli fødsel ila de neste dagene, er jo snart 40 uker på vei! Aldri vært gravid så lenge før jeg....:s

He aldri vært redd for fødsel, men med baby estimert til å være minst 12% over snittet begynner jeg å bli litt nervøs nå.. (skal ha hjemmefødsel) så hadde vært deilig å ha det overstått..

Veldig privat spørsmål egentlig, men lurer litt på det selv også!!;P Keg syns jeg har vært litt løsere i magen ( uten å ha følt meg sjuk) og så har jeg måttet gå litt oftere enn det som er vanlig for meg.. Men slik har det vært nå i 5-6 dager, så tenker nesten det er litt tilfeldig! Føles egentlig litt ut som om at bebis vil bo i magen for alltid..;P Bør vel ikke klage heller, har 8 dager til termin, men har mye murringer og vondter, så håper noe skjer snart!!!

Jeg tenker det sikkert har noe med at babyen logger langt ned å gjøre? Klemmer på tarmer eller noe? :P

Men ja.. Dere som er på slutten... Hvordan er dere i magen?

De siste ukene har jeg vært ganske løs i magen,mog egentlig fornøyd med det, så jeg slipper forstoppelse..

Men i dag bare rant det ut av meg til morgenen i dag... Jg vet det er typisk rett før fødsel, men ikke noe annet her som tyder på fødsel i dag akkurat. Føler meg ikke syk heller, såsatser på at ikke dette er noe som snart hele familien har,mdet ville jomvært god timing...

Hvordan er det med dere?

I går våknet jeg av at jeg måtte løpe til do, og fløy på do flere ganger. I dag er jeg steinhard igjen. Så annenhver dag med do-fest her!

Haha, deiligt :D

Annonse

vel, hadde samme opplevelse på morgenen i dag, det bare rant ut.

men jeg er kvalm og uggen i tillegg da,så kan vel være noe med det.

er 34 fullgåtte uker i morgen.

synes han kan holde seg inne noen uker til (sambo reiste offshore i går..)

men masse luft og løst innhold.

men bedre det enn motsatt,er ikke noe godt når det ikke kommer noenting..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...