Kanelbolla Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Fått med meg at noen får en "propp" ut og at noen bare får slim.... Men hvordan ser dette ut? Var på do nå og stusser litt over hvor våt trusa var (unormalt for meg og ikke hvitt slik det er med utflod). Tenker ikke mer på det før jeg tørker meg og papiret "sklir".... Titter på det og det ser ut som om jeg har snyti meg i det. To tommel-store flekker med gulaktig, blankt slim/gelé. Kommer litt til når jeg tørker igjen.. Kan dette være deler av proppen?
May the force be with you Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Kan jo være at proppen har begynt å gå ja?!:) Da min slimpropp gikk (med nr.1 i magen) så kom det en stor slimete klump, litt som en vannmanet. Så kom det en del slim på papiret (gikk også med bind i timene etterpå, og det er sikkert lurt)
Eliane Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 min var helt blank, med små spor av litt blod på, nesten som en glassmanet (sikkert samme som vannmanet) umiddelbart etterpå satte riene i gang på meg da,og 5 timer senere var snuppa ute. håper neste går like greit.....
Barn 4 :) Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 min var brun,grå og slimette me blod i like stor som en drue kansje..
Kanelbolla Skrevet 21. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2012 Takk for svar Har ikke kommet noe mer, eller noen "maneter".. Men bekkenet og ryggen har vært het grusomme mot meg siden i natt og ganske kraftige murringer (ikke tak, men konstant vondt i bølger av styrke... om dere forstår) har holdt på en time eller to nå. Håper det er noe på gang selv om jeg bare er 36+4. Kanskje jeg ska løpe litt i trappa (eller vralte, hehe) og hoppe litt... Hørt noe om kanel og Jeg er KLAR til å få baby ut Nå. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå