MammaMia=) Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Den 17.09 hadde jeg et ukomplisert planlagt keisersnitt. Måtte være på sykehuset før kl 07.00 men skulle forbedede meg på evt ventetid, hvis det var noen andre hastesnitt eller saker som måtte tas. Flaks for min del, så var ikke dette tilfelle på mandagen, så kl kvart på åtte ble jeg trillet inn på operasjons suta og gjordt klar der for KS. Akkurat kl 08:30 kom lille Lucas. Han var største av våre 4 barn med sine 3820 g og 50 cm. Har kommet meg utrolig raskt etter KS og fikk dra hjem i går. Lillemann har vært kjempesnill første natta hjemme og sovet i 8 timer i strekk, så kan jo håpe på at det vedvarer. Lykke til videre til alle som er her inne og kose dere masse når tiden er der.
Chelseafan Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Gratulerer så mye med Lille Prinsen Så vakkert navn han hadde Lucas er så fint
MammaMia=) Skrevet 20. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2012 Tusen takk, ja er fornøyd med det.. Men tok litt tid før vi fant noe navn. Slet også med navn til en av de andre gutta, så når gutt nr 3 kom så sleit vi litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå