Ullsokken Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Venter barn nr 2 i Desember. Har verdens herligste jente fra før, og klarer liksom ikke å forestille meg at jeg kan bli like glad i et annet barn! Dette er ting jeg har tenkt på litt i det siste, og som faktisk bekymrer meg....
Gegs Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Jeg tenker på samme måte.Har verdens nydeligste jente fra før av, og klarer ikke å se for meg at jeg kan bli like glad i noen som i henne. Det bekymrer meg litt, men samtidig tenker jeg som så at jeg hadde vel aldri forestilt meg at jeg kunne bli så glad i noen som jeg er i henne heller! Så jeg håper og tror at det går seg til så fort han er født.
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Vet du, det der er en helt vanlig bekymring. Jeg husker det selv. Men så når nr to kom... Så... Bare vokste hjertet mitt. Den første tiden syns eg det var litt vanskelig, for jeg eeelsker jenta mi, men var så nyforelsket i den lille,,, pg det ble rett pg slett for mye følelser, å klare å fokusere på begge på en gang.. Men så vender man seg litt til det. Men det er fremdeles sånn at dersom feks begge to sovner på samme rom, da flyter hjertet over, og det blir alede,es for mye. Det fine er at jeg er ikke glad i dem på samme måte. Jeg elsker dem like høyt, men de er ulike mennesker, som jeg elsker på ulikt vis. Tenk deg selv, om du har flere søsken? Du liker dem for de de er.. Uavhengig av hvor mange de er! Nå som vi venter nr tre.. Så tenker jeg sånn igjen.. Hvordan i huleste skal jeg ha plass til enda en i hjertet mitt? Men jeg slapper litt mer av med at det kommer til å gå seg til.
Nostalgia Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Slike tanker hadde jeg også når vi skulle ha num 2:) men man elsker babyen og like mye, og alle barna blir spesielle for mammaen sin på sin måte:)) vi venter num 3 nå og gleder meg til å elske enda ett barn så høyt som bare foreldre kan:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå