Gå til innhold

Jeg vil gi bort baby/barneklær til fattige nordmenn som trenger det, men hvor leverer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen instanser som jeg kan gi klærne til, som igjen gir klær direkte til fattige? Helst innen kommunen min (vi har ikke Frelsesarmeen her.)

Fortsetter under...

Skrevet

Fredex kanskje?

Skrevet

har du hørt med helsestasjonen, selv har vi fått en del gjennom der

Skrevet

Hør med helsestasjon eller barnevernet...

Skrevet

Er du på facebook? I så fall: søk på "hjelp oss å hjelpe", så kanskje du fnner noen i nærheten av bostedet ditt som samler inn!

Skrevet

Jeg har gitt bort endel til krisesenteret her vi bor.

Mange av damene og barna der har kun det de kom i, så jeg vet at det har kommet til nytte.

(men det var kanskje ikke helt det du tenkte?)

Annonse

Skrevet

Ikke godt å vite når man ikke vet hvilken kommune du bor i da..

Men hva med å ringe amathea? Finnes det et asylmottak, mødrehjem eller blåkors der du bor?

Mange byer har også fattighus eller frivillighetssentraler som kan videreformidle.

Jeg fikk via facebook kontakt med en alenemor som trengte ALT som bodde rett i nærheten av oss, som var kjempeglad for litt jevn arvestrøm:)

Skrevet

Hørt med flyktningetjenesten?

Skrevet

"hjelp oss å hjelpe" henter klær i Oslo og omegn. Søk de opp på facebook

Skrevet
Hørt med flyktningetjenesten?

HI vil ikke hjelpe utlendinger, ser du vel av tittelen :P

Skrevet

Jeg bor i Sykkylven kommune, og her finnes verken asylmottak, mødrehjem, krisesenter eller blåkors.. Men jeg kan kontakte helsestasjonen og barnevernet:)

Skrevet

Det finns en organisasjon som heter Hjelp oss og hjelpe, som samler inn klær og ting til de som er fattige. Men jeg veit ikke åsssen man kommer i kontakt med dem, men kan søke de opp på nettet.

Skrevet

Fredex kanskje?

Fretex drives av Frelsesarmeen.

Annonse

Skrevet

hva med amathea på åse da? de treffer kanskje en del damer som sliter med økonomien og derfor trenger veiledning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...