Gå til innhold

Kornelia Marie med stum e

Anbefalte innlegg

Nydelig navn!

Vi har også valgt marie som andre navn. Problemet her er at mange skipper e'en på slutten...

Skjønna at d kan bli et problem ja...før i teorien bør man uttale de bokstavene som er der :-) Kanskje d e bedre me Mari...for oss meiner eg..

Endret av løvemamma29

Fortsetter under...

Nydelig navn! Dere kan jo skrive med apostrof over i-en, som i André? Da sikrer dere trykk på i-en i uttalen.

Tja, det enkleste blir enten å skrive Mari eller la være andrenavnet, tenkte bare at lillesøster skulle få dobbeltnavn sia stoeesøster har det,..men ser at d kan bli litt dilemma mtp uttale...og kjipt å hele tida si: Eg heter Ma-Ri, men d skrives med E...

Derfor så greit å kunne diskutere det på slike forum :)

Liker det mer og mer jo mer eg smaker på det..og syns d passer greit til Markus og Tiril Sofie...: Markus, Tiril Sofie og Kornelia Marie :) Tja, ekje så verst i grunn... Pappen syns d blir rart å kalle opp etter en båt fra serien "deadliest catch", men vil tru den båten igjen er kalt opp etter noen...hehe :)

Den båten var det første jeg tenkte på :) men navnet er fint, eneste er om det blir vanskli for folk å skrive det riktig? med tanke på stum e..

Liker det mer og mer jo mer eg smaker på det..og syns d passer greit til Markus og Tiril Sofie...: Markus, Tiril Sofie og Kornelia Marie :) Tja, ekje så verst i grunn... Pappen syns d blir rart å kalle opp etter en båt fra serien "deadliest catch", men vil tru den båten igjen er kalt opp etter noen...hehe :)

Den båten var det første jeg tenkte på :) men navnet er fint, eneste er om det blir vanskli for folk å skrive det riktig? med tanke på stum e..

Om d blir Kornelia så blir d uten dobbeltnavn:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...