Gå til innhold

Kornelia Marie med stum e

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei synes ikke det,men du bestemmer jo selv :) Kjenner brødre som heter Marcus og Kristian

Tja, eg tenke at vi bor i Norge...uttalen er den samme enten med C eller K..syns d SER finere ut med C...Men samtidig lika eg best Karoline med K f.eks ;)

Ja gjør jo det :) men man uttaler vel navnet likt med K eller C uansett. Ja penere med C,men synes Faktisk Kornelia er kjempe fint også :). Oki:) Er vel bare Kristian og Kornelia jeg liker med både C og K :) Men ikke resten

Liker det mer og mer jo mer eg smaker på det..og syns d passer greit til Markus og Tiril Sofie...:

Markus, Tiril Sofie og Kornelia Marie :) Tja, ekje så verst i grunn...

Pappen syns d blir rart å kalle opp etter en båt fra serien "deadliest catch", men vil tru den båten igjen er kalt opp etter noen...hehe :)

Annonse

Liker det mer og mer jo mer eg smaker på det..og syns d passer greit til Markus og Tiril Sofie...: Markus, Tiril Sofie og Kornelia Marie :) Tja, ekje så verst i grunn... Pappen syns d blir rart å kalle opp etter en båt fra serien "deadliest catch", men vil tru den båten igjen er kalt opp etter noen...hehe :)

Haha... Tror ikke alle umiddelbart gjør den koblingen der altså :D

Synes navnet er helt nydelig, og det passer kjempefint sammen med søsknene :)

Liker det mer og mer jo mer eg smaker på det..og syns d passer greit til Markus og Tiril Sofie...: Markus, Tiril Sofie og Kornelia Marie :) Tja, ekje så verst i grunn... Pappen syns d blir rart å kalle opp etter en båt fra serien "deadliest catch", men vil tru den båten igjen er kalt opp etter noen...hehe :)

Haha... Tror ikke alle umiddelbart gjør den koblingen der altså :D

Synes navnet er helt nydelig, og det passer kjempefint sammen med søsknene :)

Eg leita etter et mellomnavn t Kornelia. Syns Marie va fint og blir da oppkalling etter mi oldemor...kom på etterpå at den båten heter d samme:-)

Veldig fint! :) Men er det ikke upraktisk med e hvis den ikke skal uttales?
Jo det er kanskje d, samtidig så kan d bli forvirring om vi skriver uten e...da kan d bli Maaaaari...istede for Ma-ri...

Det blir vel samme forvirringen med "Marie" uten -e, som det blir med "Mari" uten lang -i :P

Veldig fint! :) Men er det ikke upraktisk med e hvis den ikke skal uttales?
Jo det er kanskje d, samtidig så kan d bli forvirring om vi skriver uten e...da kan d bli Maaaaari...istede for Ma-ri...
Det blir vel samme forvirringen med "Marie" uten -e, som det blir med "Mari" uten lang -i :P

ja sant nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...